dilluns, de juny 18, 2007

No tinc gaire res a dir

No tinc gaire res a dir, de manera que faré un esqüet resum de la meva vida últimament:
- Dissabte em van portar el sofà. Súper xulo i còmode. Van tenir molts problemes fent-lo passar per la porta i me'n van trencar una pota, q m'hauran de canviar dissabte q ve
- Avui a la tarda em porten els mobles de l'Ikea, q vaig anar a comprar dijous passat: mobles tele, estanteries, escriptori, bàsicament. M'ho han de portar de 18 a 22h. Podien tenir franges horàries més curtes, tipus, "pot triar, o bé dilluns de 00 a 12h, o bé de 12h a 24h"
- Dissabte vam anar a sopar a un suhi bar al c/ Correus Vell. Una passada, va ser boníssim, tant els entrants (brotxetes de pollastre teriyaki, wan tongs però japonesos, amanida de peix cru, etc) com les plàteres de sushi (makis i sashimis) de segon. Mmmmmmh!
- El Lucas, per cert, és un crack: durant el sopar ens va dir q x St Joan se n'anava a la Viennale de Venècia. Anda q no!
- Tinc zero ganes de St Joan: acabarem anant a Olot a casa l'Edu, i em fot puto pal, pq serà pujar dissabte i tornar a baixar diumenge. Pufff! Esclar q si em quedo a BCN serà pitjor, pq els putos petardos són agobiants.
- Demà tinc la meva primera reunió de veïns. Serà una nova experiència!
- Avui han començat les obres d'instal.lació de l'ascensor. Ara veurem fins quan duren...
- Demà la M Rosa em baixarà l'ordinador que m'he comprat. Estupendo. Tinc ganes de començar a practicar el FH Inversiones.
- Dissabte passatdia 09/06 vam anar amb l'Àlex i l'associació del Monter de la Tercera República d'excursió pel Sud de França, a veure Cotlliure (la tomba de Machado), Argelers, on hi va haver un camp de concentració de republicans exiliats i els francesos els van tractar com a gossos, i a Elna, on una senyora suïssa a qui recentment han donat la Creu de St Jordi va muntar una maternitat pq les pobres internades als camps de concentració (republicanes i després, també jueves i gitanes) al menys poguessin donar a llum en condicions. Em va agradar molt, molt curiós i instructiu. I l'associacó republicana aquesta, tots molt bona gent i molt frikis.
- He tornat a fer meditació. En torno a tenir ganes.
- Els australians han confirmat que vénen a BCN del 30/08 al 06/09. Em fa molta il.lu!!!!