divendres, de maig 18, 2007

Pintar

Ja tinc rentadora. Demà me la porten al pis: una Otsein de càrrega superior de 1400 revolucions de centrifugat. La roba n'hauria de sortir quasi eixuta, vaja! També em regalen una nevera combi de 1,80. El problema és que fa 60cm d'ample (la mida estàndard) i vés a saber per què, l'espai de la cuina només fa 55cm. Total, q me la quedaré però la posaré al quarto petit. Total, la cuina tard o d'hora me l'hauré de renovar, i la nevera està nova (és d'un amic edl pare que es van mudar de pis i es van trobar que ja hi havia un combi)... i si me n'he d comprar una d'especial costa una pasta més. I d'aquí a un o dos anys quan faci obres a la cuina què, eh?

Avui vaig a un outlet de matalassos al c/ Almogàvers, prop de metro Marina a mirar matalassos. A veure si me'l compro ja. I al vespre, al Leroy Merlin a mirar pintures. Perquè demà em passaré el dia pintant, amb el pare i l'avi. els avis estan emocionats perduts. És una passada! Els fa més il.lusió el meu pis a ells q a mi!

I després, només em quedaré comprar el sofà i fer la mudança. La resta de mobles (taula menjador, cadires, estanteries, etc) ja ho aniré fent amb calma a l'Ikea.

L'ordinador me'l compraré diumenge o dilluns (a Dell) i tb la setmana que ve demanaré l'ADSL.

M'estressa, tot plegat. Per mi, me n'aniria una setmana de vacances i m'agradaria a la tornada trobar-m'ho tot muntat i no haver de fer res.

En fi! com més aviat comenci, més aviat acabaré.

----------------------

I no volia acabar el blog sense fer una menció especial a l'Irene, q és una crack: fa uns mesos entra en un procés de selecció per Interactiva i surt seleccionada, passant per davant dels dos becaris que ja hi treballaven! I ara es fica en un procés de selecció per suplències a Cata Ràdio i també al cap de dues setmanes ja li ofereixen feina epr l'estiu, els caps de setmana, de manera q s'ho podria compaginar perfectament amb Interactiva. Molt bé Irene! Ànims!