dilluns, de maig 28, 2007

No aneu a La Fira!!!

No hi aneu ni bojos!!!!

Jo la recordava d'algun cop amb la uni i guai, però hi vam anar dissabte a la nit, dsprés de sopar al Market (C/ Borrell) i va ser lo peor!!!

Després de la mudança havia quedat per sopar amb els del gym per celebrar l'aniversari de la Sandra i la Sara al Market. Ja hi havia estat precisament en un altre sopar del gim, i del mateix grup, trobo que estan molt millor la Mamasita o el Basílico. I em vaig sentir una mica com un nene en un sopar d'adults. La major part dels convidats eren amics de la Sandra, q de fet era qui muntava la festa, i l'Eladi i dues parelles es van estar tot el sopar parlant de vins i nyades i que si aquest és més afruïtat i aquest és més sec, etc.

Vaig trobar-ho poc natural, més per fer-se els interessants que res més... No sé, el vi o m'agrada, però passar-se 2 hores parlant de vins és una mica excessiu, i més quan se suposa que són amics... Vull dir: no tenen altres temes de conversa?

En fi, d'allà ens en vam anar a La Fira com a lloc de consens, pq la Paski i a Vero volien anar a l'Arena o El Aire, i uns quants ens negàvem a anar a cap lloc d'ambient.

Però La Fira va ser un fracàs! En resum: el DJ fastigós: una de cada tres cançons q punxava era reggeaton (uix!!!!) i les bones que posava, les canviava a mitja cançó.

Tot i que m'ho vaig passar bé, em vaig agobiar una mica i me'n vaig anar cap a les 4.30. a les 5 era al llit. La resta es van quedar fins q van xapar, però jo és q no podia, a part que la colla que érem tampoc era que fóssim amics... vull dir q sortir a ballar amb gent q ni et va ni et ve (tret d'excepcions, com la Sara) queda una mica forçat.