dilluns, de juny 04, 2007

De compres

Avui al matí m'he comprat l'ordinador a Dell, súper xulo i súper potent i no pas car.

Aquesta setmana també m'he de comprar la taula i cadires del menjador, q serà l'única cosa no-Ikea. La setmana que ve la resta de mobles de l'Ikea, i ja estarem servits:
- estanteries llibres
- moble tele
- tauletes de nit
- escriptori

La taula del menjador segurament me la compraré del Pilma, q és on més m'agraden i en tenen de no-cares (500-700€). És q les de l'Ikea les trobava molt de nyigui-nyogui...

Com q de moment aquests mobles són l'única cosa que m'he de comprar de la meva butxaca (la resta m'ho regalen tot) doncs ja està bé.

El q no tinc clar és la tauleta, si comprar-me-la del Pilma a joc amb la taula de menjador, o de l'Ikea. Dimecres tarda quan hi vagi veurem.

1 Comments:

Blogger Maite Fruitós said...

Ai la VISA que treurà fum amb tantes compres... ;-)

Que visquis molts instants preciosos en el teu nou pis. Per les paraules que he llegit aquí, sento la teva il.lusió i, aquesta, és la millor garantia per acostar-se a allò que s'anomena felicitat. :-)

22:08  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home