dijous, de juny 07, 2007

Ja tinc taula i cadires de menjador

Ahir les vaig anar a comprar a Pilma. Súper xules!!! La taula té les potes metàl.liques i el sobre és de vidre blanc. És extensible. "Normal" medeix 140 x 90 i estesa medeix 200 x 90, o sigui que hi poden arribar a menjar 10 persones sense problemes.

El problema és que només vaig comprar 4 cadires, súper funcionals però súper xules: de plàstic blanc, molt còmodes i amb les potes metàl.liques.

com us en podeu adonar, el blanc és el color. És que contrastarà amb el terra de parquet fosc i el sofà xocolata, i anirà a joc amb els marcs de les portes blancs.

Ahir al llit abans d'adormir-me estava fullejant Casa Viva i tindré la casa súper fashion, es veu: ara tot és metàl.lic, gris o blanc. Ara, una cosa vull dir: si tingués els trossos de casa i pressupostos que es veu que té tothom a Espanya (segons les revistes de decoració, esclar), jo ho deixaria tot molt més maco!!!

M'ho duran a casa en 10 dies.

La resta de mobles, dissabte a l'Ikea