dimarts, de maig 22, 2007

Reventat

Estic reventat, petat, baldat. El capde ens vam passar tot dissabte i tot diumenge pintant. Dissabte el meu avi, pare, Maria Rosa i jo dale que te pego des de les 10 fins a les 19.30. I diumenge des de les 9 fins a les 21 amb només una hora de rellotge per dinar. Diumenge va arriar un moment a la tarda que estava tan cansat que no podia parar de treballar, pq si ho feia, ja no em veuria amb cor de tornar-m'hi a posar.

Esclar, dissabte, cansat com estava, vaig sortir a sopar a fora i a prendre algo amb la Rosa, Sabés, Àlex i Irene i me'n vaig anar a dormir a les 3!

De pintar, de fet, el més complicat i el que ocupa més temps és tot el que no és pintar: encintar marcs de portes, tapar el terra amb plàstics, treure claus i tapar forats... Pintar en si mateix és un plis.

Ara, el pis està quedant tan maco!! Li hem donat la volta: les parets de color lli, segons els de Pinturas Bruguer. I el sostre i les portes i finestres, blanc. el pis ha guanyat tanta lluminositat! És una passada!

Diumenge vespre ho vam deixar quasi acabat. Només queda donar-li una segona o tercera capa a la fusta, pq és molt porosa i xupa molta pintura, i needs més capes.

Des d'aquí he d'agrair, per cert, l'ajuda que estic rebent de tout ma familie. No és que no m'ho esperés, però sí que m'ha agradat! I no només ajuda a pintar, sinó me àvia i me tia m'estan netejant el pis amb la vaporeta; els avis em regalen el sofà, me tia la rentadora, un amic del meu pare la nevera, el pare el matalàs o l'ordinador, etc.

La veritat és que estic cansat i fart de tot el procés de compra i adecentament del pis, però haver tingut tanta ajuda també em reconforta.

I dissabte faig la mudança, per a la qual comptaré amb tot el suport dels meus amics! Si ja em porten donant suport moral, dissabte m'ajudaran a pujar caixes i a carregar una nevera tres pisos escales amunt. També els ho he d'agrair!

No crec que dissabte ja m'hi quedi a dormir, pq encara no hauré rebut el llit, però suposo q al llarg de la setmana vinent ja sí, ni que hagi de dormir algunes nits al terra amb esterilla i sac de dormir, pq igualment, ni que em quedés a dormir al c/Olivera, tindré totes les meves coses a Tapioles...

Que per cert, m'he comprat el llit per internet. No sé si he comès una temeritat, però s'ha de potenciar el comerç electrònic! Vaig estar mirant opcions de llits de viscoelàstica o de làtex a diferents botigues normals i outlets i un matalàs bo no em baixava dels 8-900€, al que s'hi hauria de sumar el somnier, coixins, etc. Amb aquesta gent tot el pack de matalàs de làtex 100% natural de 1.50 x 2, més el somnier, més els coixins, em queda per 650€... i m'ho pugen a casa i m'ho instal.len. Guaiteu: http://www.latiendahome.com/21_colchones-de-látex/216_colchones-pack-natural-natura-plus-con-somier.html

Tarden un màxim de 10 dies a portar-m'ho, o sigui que, com a molt tard, el dia 5 ho tindria.

També ja tinc contractat l'internet, amb Tele2, pq eren els únics que no em demanaven q prèviament contractés el telèfon amb Telefònica (dolent, dolent, anatema total!!). Ells em tramiten l'alta gratis amb Telefònica, me n'envien el tècnic i després ja m'instal.laran el seu router adsl de 20M. Total, q només pagaré 39.95 al mes i m'inclourà 20M d'adsl i trucades a fix.

Nostà mal, no?

Ara només em queda comprar-me l'ordinador. si tinc temps, això serà demà

Riau!