dilluns, de maig 28, 2007

Mudança

Dissabte vam fer la mudança. Va anar força bé, més ràpid i fàcil, en tot cas, del que m'esperava. A les 9 vam recollir la furgo, que va conduir l'Àlex (amb alguna sorpresa de tant en tant, però ho va fer molt bé! L'hi estic molt agraït) i el Dani i jo anàvem de copis.

Vam anar a Sabadell a buscar la nevera q em donàven, q estava nova de trinca. A les 11.15 vam arribar a Olivera, ja enneverats i esmorzats. I allà ens vam trobar amb les noies, l'Estert la Sebas i la Roti. En un plis vam ficar totes les caixes (divendres em vaig estar fins a les 2 encapsant) a la furgo i cap a Tapioles falta gent.

Pujar les ciaxes va ser un plis. el més problemàtic va ser la nevera. El Dani va tenir la idea brillant de lligar-la amb una corda, pq aniria més bé d'agafar i no relliscaria de les mans. Ho vam fer, i va anar bé.

El pitjor van ser els 5 primers esglaons, però dsp, quan ja li vam trobar el tranquillo, vam pujar els tres pisos d'una revolada. el pitjor era a cada replà haver de pujar la nevera a la vegada que la giraves. En 10 minuts vam tenir-la pujada, però l'estona ens va servir per practicar el mudàncing, el nou esport de moda: et tonifiques a la vegada que puges i baixes escales amb caixes i neveres a les mans. Em sembla q la pobra Sebas va quedar ben tonificada!! :-)

Total, q a les 2 en point vam anar a dinar al baerto de la Pl del Sortidor on ja havíem nat avec mon père et sa mullier el capde anterior. Per 9€ x barba vam quedar súper dinats!

A la tarda, mentre la roti dormia (sic), ens vam dedicar entre atacs de riure a desmuntar l'armari penjat de la paret, q va costar lo seu!!! I dsp vam col.locar l'armari estret que hi havia a la paret de la dreta del quarto en lloc seu, davant de l'armari gros.

Al racó que va quedar entre la apret de l'esquerra i la finestra del pati de llums, hi vam col.locar la nevera.

Vam portar l'armari desmuntat al traster de l'oficina, vam llençar unes quantes fustes asqueroses i vam nar a tornar la furgo.

A les 20 acabàvem.