dimarts, de juny 26, 2007

Estiu fantàstic

Estic molt content perquè ja ha començat l'estiu, amb els primers banys, les primeres preses de sol, les primeres claretes a terrassetes d'estiu i, ben aviat, els primers festivals d'estiu. Aquesta setmana fan el Xinacittà; la setmana que ve comença el Cinema a la Fresca a Montjuïc; avui coemnça el Grec...
... i ben aviat les vacances!

Ja es respira en l'ambient: la platgeta, el solet, la piscineta, ballar o escoltar música fins la matinada a l'aire lliure acompanyat per la brisa...

Mhhhhh M'encanta aquesta època de l'any! (De fet, m'encanten totes, però aquesta també!)

El millor és q no estic passant ni molt menys la calor que l'any passat: al pis nou, deixo obert el balcó del menjador i la finestra de l'habitació i passa una corrent d'aire! Deixo obert fins que apago el llum, però a la nit arribo, fins i tot, a haver-me de tapar perquè tinc fresca!

Qui digui q l'estiu a BCN és agobiant, que s'ho repensi: per a mi, és dels millors moments de l'any!

(i, no només per les noies amb menys roba!)

PS. Aquest any tinc moltes ganes de vacances, també. D'anar-me'n a La Palma avec la familie a prendre el sol, banyar-me i fer el turista, i després a París. Que fantàstic!