dimarts, de gener 16, 2007

Dieta de la savia de arce y limón: l'acabament

La vaig acabar divendres. Cap a la tarda tenia ganes de menjar. Vaig intentar persuadir-me que només era jo q em jugava una mala passada pensant en menjar, etc, però no: el meu cos, senzillament, jo en tenia prou de dieta de saba d'auró i volia menjar. Així q per sopar em vaig fotre croquetes de pernil, muslitos de cranc, arrós bullit, formatge, xocolata i bios de frutes del bosc. I se'm va fotre de puta mare!

El cap de setmana vaig menjar normal i vaig decidir q, a partir de dilluns (o sigui ahir), i bàsicament per acabar-me el suc q encara em quedava, ja que em recava haver-m'hi gastat els 40€ que val la llauna de litre i no acabar-me'l, beuria saba d'auró i llimona per esmorzar, fent una mena de "mitja cura".

quan vaig començar a menjar em venia de gust de tot, però sobretot coses amb carbohidrats i greixos. en canvi, no em venia de gust la carn i gens ni mica de gust l'alcohol. Si abans de fer la dieta ja cada vegada en tenia menys ganes, ara és q zero. Gens.

Crec que vaig perdre la necesssitat de seguir amb la dieta després de lo de dijous (podeu llegir-ho en el meu post anterior). Penso q era perxò q havia de fer la dieta. I un cop experimentat i assumit i assimilat, I could move on.

Cool.