dilluns, de desembre 18, 2006

Sóc fan núm 1 del Risto

Fins ara només havia sentit frases sueltes del Risto. Diumenge vaig enganxar tota la nominació del jutges d'Operación Triunfo i el Risto va estar genial. El tio és un provocador, però diu les coses clares q la resta no s'atreveixen i fa comentaris que, si els concursants els digereixen els poden ajudar molt.

Em va encantar el que li va dir a la Lorena: "si puedes definir el amor, es que no estás enamorado. Y lo mismo me pasa contigo: se definir las razones por las que me gustas. Eres guapa, de buen ver, tienes muy buena presencia en el escenario, eres sencilla, tienes buena voz, cantas las caniones con muy buena técnica. Pero sin embargo, esto no es suficiente. No estoy enamorado. Y tu tarea para las próximas semanas tiene que ser llegar a enamorarme.

"Para que lo entiendas: Eres como un consolador. Ejecución perfecta, pero teriblemente fría en el sentimiento. Tu reto de aquí a la final es hacerme llorar"

M'ENCANTA LA FRASE!!!!! SÚPER LAPIDÀRIA!!!! La penso fer servir!!!!!!!!!!! :-D

Ho podeu veure a http://www.youtube.com/watch?v=eUTfvQn3Lfc&mode=related&search=

O el que li va dir en el Caranèn (http://www.youtube.com/watch?v=YVTFVU83JHQ&mode=related&search=) o a la Saray (http://www.youtube.com/watch?v=GrXAkU2PwGo)...

1 Comments:

Blogger Lala said...

Aquest Risto és brutal!!

Una mica bèstia si ets tu a qui li diuen tot això (l'altre dia fins i tot es va "mig" disculpar pel que feia) però la veritat és que té raó.

En fin, que rellegint (un tros) del blog, veig que no has llegit "Tus zonas erróneas" i qui creus que el té per deixar-te'l? Això mateix. T'el busco, ok?

Per cert, jo estic llegint un que m'han deixat sobre ioga i m'agrada molt.

Besotes

13:20  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home