dimecres, de gener 10, 2007

Dieta de la savia de arce y limón, dia 3

Em sento fenomenal. Els meus nivells d'energia estan pels núvols. em sento bé, optimista, tip...

Només m'agafa paranoia si penso q porto més de 48 hores sense menjar res sòlid, però és qüestió de no pensar-hi. Perquè em sento fort i ben alimentat!

Ahir vaig tenir un mínim mareig ocasional, però avui ja no. Tot està bé: ja avisen q en els primers 2 dies en pots sentir. I en el meu cas, va ser súper mini!!

Ahir vaig tenir la panxa com regirada, com inflada. Per mi que era de la neteja interna que s'estava efectuant. Avui he anat 2 cops de ventre, com sempre (això sí, he expulsat mínim). O sigui q de restrenyiment, q pot ser un dels side-effects, res de res. Em sembla que hi ajuden molt les infusions q m'estic fotent, de poleo menta i de fonoll (és la q va millor, per cert, és una passada).

Lo xungo és q avui he qeudat amb el meu pare a la 13.15 per anar a veure un pis i després voldrà que anem a dinar i m'hauré d'empescar que "no, ja he dinat un entrepà en el bus mentres venia"... És que passo de comentar-li pq em digui q és un risc per la meva salut, q si estic boig, etc.

Ah finalment, una cosa que he observat és q cada dia necessito una ingesta menor de savia. El primer dia em vaig fotre un pèl més de 3l. Ahir potser 2,25l. I avui, al pas que vaig, menys encara, perquè la resta de dies a hors d'ara ja m'havia fotut mitja ampolla, i avui tot just un gotet i mig.