dimarts, de gener 09, 2007

Dieta de la savia de arce y limón, dia 2

El primer dia de dieta va anar molt bé. No em vaig trobar gens malament, ans el contrari! Gana no en vaig passar gens, ni falta d'energia. De fet, a partir de mkig matí, em sentia amb excés d'energia!! com si m'hagués fotut 4 cafès. L'únic problema va ser entre 13 i 14h i, en meor mesura, cap a les 22h: no tenia gens de gana, em notava tip, però tenia com ansietat de menjar. Era una sensació molt rara. Però no de menjar qualsevol cosa, no: de menjar xoco, fuet, formatge, etc. Coses greixoses, suposo.

Però ja et dic, va durar màxim una hora si hi va arribar.

La resta del día súper bé. Tant, que vaig anar a gimnàs i tot i vaig fer peses amb tota normalitat.

Bueno, a veure avui què tal... He començat el dia -o millor dit la nit- cagant pels descosits. M'he despertat a les 5 de la matinada per anar al bany i he fotut una pasterada que ni te cuento col.lega! I ara, res més arribar a l'ofi, altre vegada som-hi! No entenc com pot ser que, més de 24h sense prendre res sòlid, i estigui tan "cagon".

Avui al matí, a part d'evaacuar al lavabo, m'he llevat una mica marejat. No maerjat com per vomitar, sinó algo així com 'lightheaded'. M'he pres un bon got de savia d'arce i ja estic molt millor. Ja veurem com evoluciona el dia.