dijous, de gener 04, 2007

Projectes d'any nou

Vinga, llistetes. Ja que comencem l'any, faré llista de projectes:

- Comprar-me un pis. Definitivament, el 2007 serà l'any en què em compraré un pis

- Estudiar física. Em fa molta il.lusió. Ho faré per la UNED i ja hi ha trucat i me n'he informat i en tenir ja una carrera, només cal que al setembre m'hi matriculi directament. M'ho pendré amb calma, això sí!

- Anar a seminaris de Ramtha. L'he coneguda a través de la pel.li "¿Y tú qué sabes?"/ "What the Bleep do You Know" (en parlava al post d'ahir) i és una passada. Pinta que serà com el curs de meditació de Brahma Kumaris a què vaig nar, però en plan bèstia. Tot el que diu (m'he estat llegint la seva web exhaustivament) ho sé/ hi crec. Ara falta portar-ho a la pràctica.

- D'aquí a un o dos anys, començar un MBA o un màster en finances. No sé on el faré, però el vull sense la part 'touchy-feely' de lideratge, gestió de recursos humans, etc. No és que no sigui important, ho és, però ja ho aniré desenvolupant epr altres bandes. El que m'interessa (m'apassiona) és la part d'entendre les estructures financeres. També em fa molta il.lu, però a diferència d'estudiar en la UNED em caldrà pasta, per la qual cosa de moment no pot ser! Vull dir que, p. ex. el Clay me n'ha recomanat un que és com el que vull de l'UNiversitat de Chicago, que únicament comportaria anar un capde al mes a Londres i un cop l'any a Chicago. Però com dic estem parlant de peles.

Esclar que sempre pot ser que em faci ric abans del previst i m'hi pugui matricular l'any que ve...