divendres, de desembre 01, 2006

Ja entenc el perquè de tot el d'ahir

Ben bé que quan m'enfado, m'enfado. Abans m'enfadava menys, o ho exterioritzava menys. M'ho menjava més. El punt d'inflexió va ser anar a reflexo amb la Griselda. El punt que tenia més afectat era el q reflecteix (suposo q aq és el verb adequat, si ens atenim a l'arrel del mot 'reflexoteràpia') el fetge. I el fetge és on guardem l'ira, la ràbia, la rancúnia.

Quan m'ho va començara tractar vaig estar un mes que saltava a la primera de canvi: m'emprenyava amb la gent del metro que no anava per la dreta en els passadissos, i feia "operació colzes fora" per atacar-los si no s'apartaven del meu camí. M'emprenyava per tot, i vaig tenir un parell o tres d'enganxades súper fortes, que jo flipava, amb la Meritxell.

I després, ja va estar. L'ira que tenia dins meu va desaparèixer i he entrat en un moment de calma, pau i tranquil.litat. Fins ahir, que ja vaig començar el dia cabrejadíssim amb el tramvia i el vaig acabar picadíssim per un altre tema (veure els 2 posts d'ahir). El cabreig del vespre em va afectar més del que preveia, i me'n vaig anar a dormir encar donant-li voltes al tema, i m'he llevat encara de mala lluna.

Lo fort del cas és q si estic cabrejat, ho projecto amb tothom. Em muntava discussions mentals -per xorrades- amb el Clay, amb el meu pare, amb tothom.

Ahir a la nit vaig començar a llegir un nou llibre, 'Inspiration, Your Ultimate Calling', del Wayne W. Dyer (conegudíssim per Tus Zonas Erróneas que jo no he llegit). I avui, en plena reflexió sobre per què em va afectar tant el tema del vespre, i que en el fons tot era causat pq esperava un agraïment que no va arribar i q només van ser més exigències, "bordura" i retrets, llegeixo:

"Commit to at least one daily experience where you share somethingof yourself with no expectation of being acknowledged or thanked..."

I he pensat "voilà". En el clau. Visca les casualitats! Està clar, doncs, que tot el d'ahir va passar pq havia de passar, pq n'havia d'aprendre i millorar un aspecte de la meva personalitat una mica flaky.

Curiosament, després de lllegir això, reconèixer-ho, notar la típica pell de gallina que se'm posa quan reconeixo una coincidència significativa, i somriure per a mi mateix, m'ha sobrevingut una gran tranquil.litat. "JA ENTENC el perquè de tot el d'ahir! com sempre, la resposta és en mi mateix!"

I per més inri de coincidència, després de llegir-ho i reconèixer-ho, ha sigut la meva parada i he baixat del metro. Total, que el trajecte ha durat lo just perquè jo llegís el q havia de llegir.

Fenomenal.

-----------------

Avui me'n vaig de cap de setmana de retir de meditació a un poble q es diu St Martí de Sesgueioles q està a prop d'un altre poble q es diu Calaf q està entre Lleida i Igualada. Representa q hi vas per aprendre a meditar. A veure. Serà interessant saber què n'aprenc de mi mateix.

1 Comments:

Blogger Albert said...

Visca les casualitats!!!!! M'alegro de que tinguis oportunitat de créixer, per aqui també fem el que podem per lluitar contra els "corajes entripados" i "entripados" perqué van al fetge y la melsa, el timus, etc... Ens hem de cuidar nen!!! Pero m'alegro de que estem uns quants lluitant per créixer espiritualment, aqui la cosa está bastant aturada desde fa un parell de mesos, pero de tant en tant t'endús una sorpresa. Bé, grácies a Déu per les petites sorpreses (o "casualitats")!!!

15:39  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home