dilluns, de novembre 19, 2007

Faci's la llum

I la llum es féu.

Divendres vepsre i dissabte matí van ser dedicats a la compra de llums per casa. Encara tenia bombetes pertot arreu, i el pare Bienve i la Mª Rosa m'han regalat els llums com a regal de Nadal.

Vam anar a una botiga de Sabadell, al Leroy Merlín i allà entre Rubí i Terrassa, on hi ha la tira de magatzems dedicats a vendre únicament llums.

Dels 6 que havíem de (i vam) comprar, me n'han de donar 2, que tardaran 2 setmanes en subministrar-los. La resta ja estan instal.lats i tot! Dissabte vam dinar d'hora a casa seva i vam baixar a BCN cap`a les 14.30. Vam arribar a casa meva a les 15h i, com que jo a les 15.30 tenia japo, em va donar el temps just de donar-los indicacions de què volia, com i a on (per cert, sóc molt bo dient-li a la gent què ha de fer!) i me'n vaig anar a japo.

En tornar, ja estaven tots col.locadets. Fantàstic!

Queda tan més maco i acollidor, el pis!!!