divendres, de novembre 09, 2007

Cap de setmana: massa a fer i massa poc temps

Necessito anar al gimnàs!!!!

Després de tres dies a Madrid alimentant-me -fatal- a base d'entrepans bolleria industrial i cafès amb llet, necessito verdures i exercici.

(Per cert, demanar begudes a Madrid cada cop em causa problemes:
- Un café con leche descafeinado, por favor
Me'l prepara, me'l serveix i me'n reasseguro:
- Es descafeinado, verdad?
- No, Usted me ha pedido un café con leche
- Sí, descafeinado!
Resulta que el q a BCN és "un café con leche descafeinado (de máquina)" allà és "un descafeinado (de màquina) con leche".

- Y una cocacola light, por favor
- Una coca light, no?
- Sí, esacto)


Per tant, avui, dissabte i diumenge penso anar cada dia al gimnàs.

I dissabte, a més, vull anar a veure Kawaii, el cicle d'exposicions sobre l'art contemporani japonès a la Fundació Miró. La primera exposició del cicle, d'una pintora que en vaig verue fotos dels quadres i em va agradar molt, s'acaba diumenge, o sigui q per força hi he d'anar el capde.

Però és que demà de 9-11 em porten la compra del Mercawoman i a les 15.30 tinc classe de japo (avui al vespre, quan arribi a casa del gym, he de repassar-me els apunts i passar-los a net, és l'única manera d'avançar).

Demà per sopar hem quedat tots els de la colla (que bé, a sopar fora, en tinc moltes ganes!!!).

Estic pensant que podria anar a veure Kawaii diumenge al matí i anar al gym diumenge tarda. Seria més realista i tindira un dissabte menys estressat.

Però és que, en teoria, si vull anar according to schedule, diumenge he d'estudiar 2 temes de física (el 2n d'Anàlisi matemàtic I, sobre els números enters, i el 1r d'Àlgebra, introductori).

En resum, capde sobreocupat, again.

No em queixo. Jo m'ho he buscat!