dimarts, de novembre 13, 2007

Ja puc cantar Victòria!!!!


Perquè des d'ahir sóc l'amo de dues estupendes victòries negres de la talla 45.

Però Òscar, com pots haver caigut en aquesta estúpida moda vuitantera i absurda? Doncs perquè tot torna i, en moda, l'estuipdesa és un valor.

Excusa patillera, ho sé, però mira, tinc el meu cantó frívol i el 'total look' amb trenka negra, pitillos negres i victòries negres em quedarà fantàstic!

Hahahaha :-)

A més, he d'aprofitar q aquesta temporada encara valen només 17€. Perquè la temporada vinent, quan tothom ja en vulgui dur, les faran en 30.000 colors i estampats diferents i valdran 70€. I seguiran sent una sola de goma i un tros de lona.

Igual que les Converse, per altr banda.

Per cert, resulta que les Victoria JA les fan en 30.000 colors i estampats diferents: http://www.calzadosvictoria.com/home_js.html

Si s'ho munten bé, serà com les Munich: de vambes de futbol sala de 20€, a súper fashion amb botiga al Born per 100.

1 Comments:

Blogger Aniwiki said...

doncs aquí a castelló tb s'han ficat de moda :P però jo de moment encara no m'he animat :O encara q la meva germana diu q en vol unes ;)
per cert aquí tb en fan amb dibuixets amb una moneta simpàtica
saluwikis

17:01  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home