dijous, d’agost 23, 2007

Vacances 2008

És el conte de la lletera, que anava fent-se palles mentals fins que se li va abocar tota la llet pel damunt.

La frase anterior dóna per moltes bromes verdes i dobles lectures, però és la manera de captar la vostra atenció, benvolguts lectors :-)

El tema és que m'estic emocionant. Quan encara no he consumit la totalitat de les vacances d'aquest estiu 2007, ja m'estic fent cabòries (per no repetir l'expressió "palles mentals") sobre les vacances d'estiu del 2008.

La causa en són tres factors:
- tinc zero feina i m'avorreixo. Ergo, em dedico a navegar per internet i escriure al blog
- estic emocionat pq vénen els aussies
- estic emocionat pq aquest any sí: faré japonès

I tal com parlàvem ahir dinant amb la Irene i la Sebas, si no anem a Austràlia l'any que ve, ja no hi anirem (tots junts). Però em molaria molt anar també a Japó, ni que sigui uns dies a Tòquio. I per tant, he pensat les vacances següents:

Volar BCN-Tòquio. Estar-nos allà 5 dies- una setmana.
Volar Tòquio-Sydney. Estar-nos a Austràlia 2-3 setmanes.
Tornar a BCN.

He estat mirant a Rumbo (l'únic portal de viatges que et deixa mirar itineraris múltiples) i el cost de BCN-Tòquio-Sydney-BCN agafat ara epr al setembre és d'uns 2400€. Una pasta. Suposo que agafat for next year i amb més time in advanced, podria sortir un pèl més econòmic.

Lo guai seria anar-hi tota la colla (de BCN, al menys) junts. Però dependrà de diversos factors:
- Disponibilitat de vacances, que poguem coincidir
- Disponibilitat econòmica
- Disponibilitat del Sr i Sra Niblett (trobo horrible i masclista dir-los així, però és "u" que hi ha) per acollir-nos o estar per nosaltres

Però bueno, per fer volar coloms...