dimecres, d’agost 22, 2007

Possible canvi de gimnàs


La Pasky ens deixa. Se'n va de l'UBAE Aiguajoc. de fet ja no tornarà més. Després de vacacnes ja començarà directament al DIR Tres Torres fent classes de ioga, estiraments i així.

Una gran pèrdua! Ja no hi haurà més classes d'steps!!

Per tant, em trobo (ens trobem-- Sara, Sandra, Eladi i Òscar, els 4 frikis dels steps) en una disjuntiva. Què fer?

Per una banda, l'Aiguajoc és cutre amb ganes, la resta de monitors són mediocres perno dir res pitjor, no obren diumenge tarda, i els vestidors tothora fan pudor i estan bruts. Que a les 23h et trobis algun pèl enganxat a les rajoles de la dutxa encara, però que t'ho trobis a les 08 del matí no té perdó de Déu.

Estic pensant de canviar-me a un DIR. Ahir vam anar a mirar Dir Gràcia i Dir Diagonal.

Dir Gràcia està bé, està millor que l'Aiguajoc, està tot net, les instal.lacions les estan renovant constantment (hi ha moltes coses canviades respecte a quan jo hi anava ara fa 4-5 anys), et donen tovallola i sabó, etc. Sembla que hi ha moltes activitats dirigides.

I Ara hi ha una promo q el mes et surt per 49€ fins al desembre. Al desembre, si volgués continuar amb la modalitat d'entrar-hi a qualsevol hora, passaria a valdre 71€. És pasta

I el Dir Diagonal és espectacular. Em vaig quedar sense paraules. Sembla nou de trinca, la sala de peses és enooooorme, té com 5 sales d'activitats dirigides, hi fan tot tipus de coses. Per exemple, 4 tipus de ioga, hatha ioga i kundalini ioga entre elles. Hi fan steps contínuament, tot està ben cuidat, net. I la piscina! La piscina és gegant!!!!!! És com una piscina olípica + zona d'esbarjo + gespa + zona de xorros a presió. Impressionant.

El preu per entrar-hi a qulsevol hora són 90€/ mes. I està lluny de casa.

He de fer cálculs i llista de pros i contres.

Per una banda, l'Aiguajoc és cutre, mediocre i fa pudor i no està gaire net. I els Dir estan impecables, sempre hi ha algú netejant els vestidors a tothora, sigui l'hora que sigui, et donen tovallola i sabó, cuiden el material, et fan programes d'entrenament gratuïts, i fan moltes més activitats i amb monitors més bons (la prova: la Pasky se'n va als Dir i els fatals es quedden a l'Ubae). Ah, i els Dir obren els diumenges i festius tarda, que vulguis que no és un gran què.

Pero per l'altra... el dir és una pasta, i més si vull fer japo i física també aquest any. Per no dir que tant el Dir Diagonal com el Dir Gràcia em queden súper lluny de casa (però a prop de la feina).

Total, que no sé què fer. Ara com ara, q encara estic impressionat amb el Dir Diagonal, si veig que hi puc anar bé en bicing, potser m'apunto al Dir Diagonal, que té obert... fins a les 00h entre setmana!!!!! Fantàstic!

Per tant, m'esperaré a tenir el cap clar i fer càlculs de despeses mensuals, i de què puc gastar menys per, a canvi, anar al Dir Diagonal. Per exemple, comprar certes coses a l'Lidl o al Dia (per més q em repategi) en comptes del Mercawoman, gastar menys mòbil, ara q tinc fix a cost zero...

Saps què em sembla? Que m'esperaré un mes o dos a fer el canvi. Si puc fer japo a l'EO de Drassanes, com a compensació m'apuntaré al Dir Diagonal. Si no... ja veurem.

Però de moment, ahir ens van donar invitacins per anar-hi. O sigui q passarem tot divendres tarda, vespre i nit al Dir Diagonal fent ús de la sala de peses, nant a classes, etc (n'hi ha una d'"steps radical" q ha de ser la bomba!!!!).