dilluns, d’agost 20, 2007

Propòsits

Esclar que sí! Post-estiu, toca enumerar propòsits pel nou curs (i.e 09/2007-06/2008)! Som-hi doncs!

- Seguir aprofundint en la meva formació en finances i economia. M'encanta!
- Fer francès. amb l'Ester vam quedar que a partir de la reentrée aprendríem francès. el tema és q a París em vaig adonar q el francès és très facile. Al final, més o menys els entenia i m'hi podia comunicar com els indis. I a casa tinc uns llibres d'autoaprenentatge de francès de me mare. Seran una mica '70s, però faran el fet
- Fer japonès. Clarament.
- Començar a estudiar física
- Tenir una certa solvència econòmica. Traduït, seria més o menys doblar el meu sou net actual.
- Ah, i acabar de tenir el piset en condicions: falten llums, tauletes de nit, tauleta d'estar, penjar pósters, etc