dimecres, d’agost 01, 2007

De vacances

Nens, que me'n vaig de vacances. Primer, del 03-09/08 a La Palma, a les Canàries (em sembla q és l'única illa de l'arxipèlag que no s'ha cremat encara :-P ). Avec ma sorella, mon papa et sa femme. He de pagar hipoteca i cal estalviar, aquest any, de manera que... vacances familiars iupiiiiii!!!!!!

En tinc ganes, perxò, eh, q consti! Hem llogat una casa rural a la illa i ens ho passarem molt bé. per alguna cosa n'hi deuen dir l'"Isla bonita" (per cert, que la cançó de la Madonna anava per Eivissa!). Farem excursions per l'illa, veure poblets, el Parc de les Calderas del Taburiente, etc. I també molt de pànxing a la platja: solet, ficar-nos morenos i banyar-nos. A l'Atlàntic, q deurà estar fred q t'hi cagues, ma non ti preocupare. Després de banyar-nos al Bàltic a Suècia, això serà pa sucat amb oli.

I del 10-14/09 a París amb la Sara i l'Ester. Serà un altre rotllo completament diferent. Turisme urbà. Jo a París ja hi he estat dos cops, però de fi de curs de 3r de BUP i amb la family, de manera q aq cop serà molt diferent! Estem en un hotelet a prop de la Gare de St. Lazare i el plan és veure-ho tot. Jo lo típic (rotllo pujar a la Torre Eiffel) no és q em motivi gaire. A mi em ve de gust:
- El museu d'Orsay
- Un parc elevat q hi ha sobre una antiga via de tren
- Anar a la banlieu on fa dos anys cremaven cotxes
- El museu Pompidou
- el barri del Marais: d'antic barri jueu a una mena de Born (Born, born, born to be alive)
- La biblioteca Mitterrand

Lo guai serà q anirem amb bici per la ciutat. París acaba d'estrenar una mena de bicing (n'hi diuen Velib), més ben dimensionat i amb més abundància d'estacions i de bicicletes. Té l'avantatge per als turistes q, a diferència q a BCN, pots subscriure-t'hi per un dia o 5 dies, si vols, no cal per tot l'any. I és el q farem. I ens mourem per la ciutat en bici. Ole q bé!

De dia, fer el guiri. I de nit, també però diferent. Anar a sopar, a prendre algo, de festa... O sigui, q acabarem sopant, prenent algo i de festa als llocs de París on només hi van els guiris, pq tothom anirem amb les mateixes guies turístiques. Com a BCN.

Però bueno, ens ho passarem bé.

Per tant, xicotets i xicotetes que em llegiu, molt em temo que com a mínm fins a la tournée de vacances (that is el 15) no hi haurà cap altre post.

Ce'st la vie!