divendres, de juliol 27, 2007

Convenció steps Cambrils

Va estar bé. De nivell més baix que la d'euroconvention al DIR de l'any passat, va estar bé pq va servir epr conèixer millor la Sandra i l'Eladi... i també la Sara, la noia que no dorm mai!

El dissabte va estar passada per aigua però vam aguantar sota la pluja com uns campions.

I el diumenge va haver-hi una sessió d'steps súper xula amb l'Asier Habans. Un crack.

Vaig perdre les meves sandàlies Birkenstock blanques, però bueno.

I la cançó de la convenció, la que més vam ballar, la que posaven a cada classe és aquesta, del David Guetta, When love is gone.

Buscara qeusta cançó al YouTube va ser el 1r que vaig fer en arribar a casa diumenge tarda post-convenció. I vaig descobrir que el paio és l'autor de súper cançons com Love don't Let me Go, Stay, The World is Mine o Just a Little More Love. Totes súper híper xules.

1 Comments:

Blogger rosa said...

Eiii! Que ja m'he fet de google!!! Ara suposo que sí em deixarà enviar-te aquest missatge.
Home, ja està bé, a la tercera va la vençuda!!
Un petó i enhorabona, tens un pis que és una xulada, i un fillet,perdó, un conillet molt rebonic!
Fins aviat, i feliç PALMA-PARIS si no ens veiem.

12:15  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home