dijous, de juliol 12, 2007

He trobat un blog fantàstic

He trobat un blog fantàstic, hombrelobo.com. Des d'avui està linkat en el meu blog.

N'he llegit uns quants posts i hi estic bastant d'acord. En concret:
- http://hombrelobo.com/productividad/%c2%bf-cuanto-deberian-pagar-los-ricos-en-impuestos/ És el que me l'ha fet descobrir. Estava recomanat al Menéame, web q em repasso cada migdia
- http://hombrelobo.com/hombrelobo/el-valor-de-las-cosas/ Mmmmh perspectiva interessant!

Impressionant!

Per cert, algú sap com es fa per incrustar vídeos en un post? Veig que tothom ho fa i jo no en sé i em fa ràbia...

1 Comments:

Blogger Albert said...

Per incrustar videos has de canviar la plantilla. La veritat es que el mecanisme exacte no el conec pero si vas a l'ajuda de Blogger en un lloc o altre crec que he vist l'explicació de com es fa. Crec que és a través d'afegir elements al blog o algo així. I si ho vols incrustar en un post crec que ho has d'afegir com si fos una foto o bé has de canviar el codi html. Pero no em facis massa cas, millor cerca-ho a l'ajuda.

15:12  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home