dimecres, de juliol 11, 2007

Bicing: Primera experiència, fallida

Ahir em va arribar la meva tarja del Bicing. Tot emocionat, vaig córrer cap a la web a activar-la per avui al matí poder començar a fer-ho servir.

Així que em llevo, me'n vaig cap a l'estació que tinc a Paral.lel amb Parlament i em diu q "ho sentim mlt però no hi ha cap bicicleta disponible". El curiós del cas és q n'hi havia 3 o 4 d'aparcades. Miro el mapa i veig que a Paral.lel amb Nou de la Rambla n'hi ha una altra. Me n'hi vaig i allà sí que em dóna una bici. L'agafo i estava espatllada: la roda de davant no es movia. Per tant, la torno a clavar al raïl i me'n vaig a agafar una altra.

Amb tot això, ja s'havia format una cua de gent que volia bicis, i m'adono que a la noia de darrere meu el sistema li atorga justament la que jo havia deixat, l'espatllada. I això que hi havia un total de 6 bicis aparcades! Arribem a la conclusió que aquesta és l'única que el sistema entén com a disponible.

Cansat i decebut, me n'he anat a agafar el metro.

Ara a l'oficina he decidit enviar una carta queixant-me als del Bicing:

Bon dia

Ahir vaig rebre la meva tarja de Bicing i la vaig activar. Avui al matí,
cap a les 08.40, tot il.lusionat, me n'he anat a l'estació de més a prop
de casa meva (paral.lel 114) a agafar-ne una. A l'acostar-m'hi he vist que
hi havia unes 3 o 4 bicis aparcades però la màquina m'ha dit que no n'hi havia
cap de disponible.

Tot seguit, me n'he anat a l'altra estació de més a prop, Paral.lel 58, on
hi havia unes 6 bicis aparcades. La màquina me n'ha adjudicat una que
curiosament estava espatllada: la roda de davant no anava. L'he deixada i he
tornat a agafar-ne una altra, però la màquina tornava a donar-me justament la
que havia deixat.
Per tant, he acabat agafant el metro.

Preguntes:

- Per què no hi ha prou bicis per cobrir les necessitats de servei? (A
l'estació de Paral.lel 58 mentre jo intentava fer alguna cosa, s'ha format una
cua de gent darrere meu. Està clar que el servei és insuficient). Vist que el
sistema ha tingut més èxit de l'esperat, es pot esperar que vagi malament uns
dies, però ja comença a ser una broma usual la dificultat de poder fer servir el
Bicing. Demostra falta de reflexos i mala planificació. (No em serveix "és que
és hora punta", els serveis han d'estar preparats per les hores punta! O és que
com que a la nit és hora punta Endesa pot tallar la llum?)

- Les bicis sobrants a les estacions i que el sistema no atorgava, estan
espatllades? Si aquest fos el cas, demostra deixadesa. O senzillament el sistema
no funciona gaire bé? (Demostraria poca inversió i cutreria)

- Com és que hi ha una bici espatllada i ningú no ho arregla? No teniu
brigades de manteniment?

Crec que o bé milloreu el servei aviat, o morirà d'èxit. Vosaltres
mateixos.

Salutacions,

Òscar Visús

1 Comments:

Blogger Lala said...

Toma ya!!!

Doncs mira, avui justament al arribar a la feina he vist passar una camioneta amb tot de bicis del bicing (c/Bruc amb Rosselló).

No ets el primer que comenta això. I sí, si no fan res, crec que morirà d'exit.

Besotes!

13:55  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home