dissabte, de juliol 07, 2007

Singing in the rain


Ahir vam anar amb l'Ester a la Sala Montjuïc, le cinema a l'aire lliure que fan al fossar del Castell de Montjuïc i que, per a mi, des que ho vam descobrir l'any passat, és símbol de l'estiu barceloní (I ho reitero: m'encanta passar l'estiu a BCN. Té un aire més relaxat, pots gaudir moltíssim de la ciutat i... hi ha tantes coses a fer!).

Ja coneixeidors de l'any passat, hi vam arribar d'hora, per poder agafar gandula i bon lloc, pq si no les gandules volen (tot i q em fa la impressió q aq any n'han incorporat més) i els bons llocs davant la pantalla també.

Pujar a Montjuïc és com entrar en una altra dimensió amb un altre clima. Feia fred!!!! Jo anava poc preparat i em vaig haver de tapar amb l'esterilla q et deixen per poder fer el pícnic sobre la gespa.

Tot era idílic: les gandules, la gespa, música de fons abans no comença el passi de la pel.li... Va estar molt bé.

I la pel.li una passada. Vam anar a veure Cantando bajo la lluvia. No l'havia vista... potser algun fragment per la tele...

És una pel.li genial! Quin fart de riure! Tret d'un tros q es fa un amica pesat quan fiquen balls de Broadway sense que vingui gaire a "qüento" (la pel.li és de principis dels 50s, en aquella època els encantaven les pel.lis amb balls i música, i suposo q això ho van haver de ficar amb calçador per contentar l'audiència de l'època, però vist des d'avui en dia és lent, innecessari i trenca el ritme de la pel.li), és una obra genial!

És molt bona, una obra mestra. Ens vam divertir moltíssim!!!!

El fort del cas és que, a banda de la cançó típica del Singing in the Rain, també n'hi havia dues més de conegudes: Make'em Laugh i Good Morning.

Com que avui m'he llevat sense poder deixar de cantar l'I'm singing in the rain/ ust singing in the rain/ what a glorious feeling/ I'm happy again, doncs a continuació en copio la lletra perquè tots poguem cantar-la sense parar:


Don Lockwood:
Doo-dloo-doo-doo-doo
Doo-dloo-doo-doo-doo-doo
Doo-dloo-doo-doo-doo-doo
Doo-dloo-doo-doo-doo-doo...

I'm singing in the rain
Just singing in the rain
What a glorious feelin'
I'm happy again
I'm laughing at clouds
So dark up above
The sun's in my heart
And I'm ready for love
Let the stormy clouds chase
Everyone from the place
Come on with the rain
I've a smile on my face
I walk down the lane
With a happy refrain
Just singin',
Singin' in the rain

Dancin' in the rain
Dee-ah dee-ah dee-ah
Dee-ah dee-ah dee-ah
I'm happy again!
I'm singin' and dancin' in the rain!

I'm dancin' and singin' in the rain...
[ADDITIONAL VERSE]
Why am I smilingAnd why do I sing?
Why does September Seem sunny as spring?
Why do I get up
Each morning and start?
Happy and head up
With joy in my heart
Why is each new task
A trifle to do?
Because I am living
A life full of you.


I per recordar també les altres dues cançons q em sonaven, en copio la tornada:


Make 'em laugh
Make 'em laugh
Don't you know everyone wants to laugh


i


Good morning,
Good morning,
We've gabbed the whole night through.
Good morning, good morning to you.


En fi, que vla la pena tornar-la a veure si fa molt de temps que no l'heu vista, i definitivament cal llogar-la si no l'heu vista mai.