dimarts, de desembre 04, 2007

En silenci durant 12 dies

El blog romandrà en silenci fins al dia 16. Seran els mateixos dies que jo romandré en silenci i aïllat del món: sense mòbil, sense llibres ni revistes ni diaris, sense tele, sense parlar amb ningú.

Demà me'n vaig a un curs de 10 dies complerts (més i d'entrada i e de sortida) de meditació Vipassana. L'associació que ho munta té una casa al Montseny, a Santa Maria de Palautordera.

Seran 10 dies de meditació non stop des de les 04h q et lleves fins a les 10 q te'n vas a dormir, amb només pauses per esmorzar, dinar i sopar, i alguna altra per estirar les cames una horeta pel bosc que envolta la casa.

Per què hi aniré?

No ho sé. Perquè crec que és el que em toca. Perquè vull. Perquè aquest any 2007 és l'any que floreixo i això és part del meu florir.

Perquè vull créixer, progressar, transcendir.

Perquè vull entrar més en contacte amb mi mateix, amb el meu Jo universal i diví.

En resum, perquè estic en un punt que sento que és el que he de fer. (La frase és 'it just feels right', xò no sé com traduir-la sense q perdi significat.)

Ja us explicaré.

Estaré aïllat i amb el mòbil apagat. Per a emergències (únicament per a emergències), us poso l'adreça i telèfon de la casa:

Dhamma Neru
Els Bruguers
Apartat Postal 29
Santa Maria de Palautordera
08460 Barcelona
Tel: 93 848 26 95

1 Comments:

Blogger Lala said...

Hola carinyete,

Lo prometido es deuda i aquí va la informació del llibre que et vaig comentar. Depèn de com tornis potser el vols llegir ;-)

"La Meditación Vipásana. La práctica de la libertad"
Autor: Joseph Goldstein
Ediciones Dharma

Espero que aquests dies siguin fantàstics, que aprenguis molt i que trobis allò que busques.

Jo per la meva part tindré el meu retir espiritual tàntric particular. Ja et vaig dir que aquest finde és el curs de massatges, però a més d'això fem ioga, meditació, balls, respiracions, etc... així que estarem tots dos igual.

Ja quedarem quan tornis i en parlem, d'acord?

Un besote molt fort i "om shanti"

11:05  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home