dijous, d’octubre 18, 2007

Perill al volant


Ahir i abans d'ahir vaig conduir. Vam anar amb l'Adri per una reunió a Logroño i vam haver de llogar un cotxe, ja q La Rioja està fatal comunicat. El tema és que a l'anada jo vaig conduir des del lloguer de cotxes fins a Saragossa (2/3 de camí) i a la tornada des de Fraga fins al lloguer de cotxes.

Els trams d'autopista van ser xupats. Era el rei de la carretera, avançava camions i cotxes tortuga, etc. No us esgarrifeu, conduïa amb molta prudència, entre 120-135 km/h, també deixava que els bòlids Merceds, Audis i Porsches (que n'hi ha un fotimer!!! Mare de Déu, quants Porsche Cayenne!!) m'avancessin.

Ara, un altre tema era per BCN. Esclar, en agafar el C4 al concessionari, feia com 3 anys q no conduïa un cotxe amb canvi de marxes. I era el 1r cop q conduïa un cotxe de gasolina i amb canvi de marxes. per tant, el joc de peus fatal. L'embrague fatal. Se'm va calar 30.000 vegades. Però bueno, me'n vaig ensortir (l'Adri ho va passar una mica malament, pobre).

Però la tornada sí q va ser un infern. Una suor freda m'anegava. Vam entrar en hora punta (18.30) i el concessionari estava a Muntaner-Consell de Cent. Quin estrés. Entre semàfors, motos, busos, ambulàncies, vianants, càrregues-descàrregues, bicis, etc i q el cotxe se'm seguia calant de tant en tant, vaig passar nervis. Més q per mi (en el fons em divertia), per l'Adri i per la resta de cotxes...

Però bueno, en resum no va ser una mala experiència. I si bé conduir no m'apassiona, si cal fer-ho, ara ja tinc confiança que puc.

Que se'm cali el cotxe és circumstancial. quan hagi conduït més cotxes ja tindré més flexibilitat en el joc embrague-gas i ja no se'm calarà. És ho q ja.

1 Comments:

Blogger Irene said...

déu n'hi do per no haver agafat el cotxe tant de temps. La cara de l'Adri devia ser un mapa.

Això de l'embragatge (ja sé que no ho diu ningú, però em fa gràcia escriure-ho) és qüestió d'acostumar-se al cotxe en sí.

Jo l'altre dia vaig agafar el cotxe nou de casa per anar de perpinyà a chez moi i la veritat és que, si et ve bé, conduir és un plaer. Enjoy it!

12:14  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home