divendres, d’abril 20, 2007

La llum al final del túnel

Hola a tots!

Tal com us havia promès, us poso al dia de les notícies del pis: dilluns o dimarts passat em va venir el tassador del Banco Pastor a mirar-se'm el pis. I ahir ja vam saber els resultats de la tassació: el valorava en 272.000€: 50.000 iedros més que els del Banc Sabadell!! Però que burros: el banc amb qui havia treballat tota la vida em tracten malament, de manera que em perdran com a client. Com molts de vosaltres ja sabreu, el Banc Sabadell ja m'havien tractat malament en d'altres ocasions. Per tant, a cagar a la via!!!!

Total, que els del Pastor m'estan tractant molt bé. Les condicions amb què em fan la hipoteca són boníssimes, i resulta que, pagaré uns 100-200€ menys al mes que si m'hagués hipotecat amb el Sabadell.

Perquè veieu com funciona el tema tassació: es veu que inicialment l'havien feta, els del Pastor, per 250.000€ (recordem, el meu preu de compra és de 237.000). I el del banc va i li diu a l'empresa tassadora: `"Però home, apujam'ho, que és un client que m'interessa! Mira, necessito que me la posis x 270.000". I voilà: 272.000€. M'encanta la "objectivitat" aquesta a l'hora de tassar el pis (tota la puta burocràcia absurda que en aquest país fa falta per qualsevol cosa oficial em treu de polleguera!).

Ara d'aquí em farà l'hipoteca pel 90% del valor de tassació, 244.800€. Jo al final hauré de pagar uns 15.000€, pq no em cobreix totes les despeses de notari, etc, però ja m'està bé. El q vull és tenir el pis!

I això que ja m'havia mentalitzat que a males perdria els 12.000€ que havia deixat en el contracte d'arres! (que els diners només són diners, que són els riscs d'entrar en el joc, etc)

En resum: que ara amb una tassació favorable feta, la resta hauria (per fi) d'anar ràpid i tots podreu contents i feliços venir a veure'm el meu piset ben aviat! Oléeee! :-)