dimecres, d’abril 11, 2007

Em va el sadomasso

Hola nois!!

M'han arribat les vostres queixes que porto molt de (massa) temps sense afegir cap post. I m'he dit "doncs, mira, va, avui és el dia, que així et desestresses".

Sí. 'Estrés' és la paraula clau últimament.

1-
Estrés pel pis. Quan tot semblava que per fi tot anava encarrilat amb Banc Sabadell, van i me'l tassen per només 227.000€. "Esclar, és que sociedad de Tasación (la tassadora de B.S.) ja ho té, sempre tassen molt baix..." Collons! Doncs tornem-hi. Ara estic mirant amb el BBVA i Banco Pastor. A veure què.

Perquè les arres se m'acaben aquest divendres i tinc al propietari nerviós perquè les hauré d'allargar i se germana (la veritable propietària, pq ell actua en nom seu epr poders) ve de Colòmbia en 2 setmanes per, en teoria, solucionar "unos temillas" amb els diners de la venda. I most likely en dues setmanes encara no hi haurà hagut venda.

Però que això sigui així em tranquil.litza per una altra banda, perquè es veu q el propietari-per-poders, el Diego, va rebre l'altre dia un Burofax de la immobiliària a qui va fer el salt dient-li q si procedia amb la compra-venda directa amb mi, el demandarien als tribunals. I el tio cagat tot i q el seu advocat li ha dit que no hi ha res a témer.

Jo en el seu lloc el que potser hagués fet és dir: mira sats què? Se t'acaben les arres i no has mogut el tema amb el banc? doncs problema teu. Jo no te les renovo. Em quedo amb els 12.000€ i em busco un altre comprador. I fora problemes amb la immobiliària.

Però esclar, no pot fer-ho pq necesita la pasta urgentment. I no pot esperar-se 3-4 mesos més, que és com a mínim el que tardaria amb un altre comprador. O sigui que el tinc enganxat. Això és bo.

2-
Estrés laboral.

La setmana passada i aquesta tinc el Clay i la Meritxell de vacances. Cada any, per aquestes dates, se'n van a veure els pares d'ell a Florida, pq és molt més barat que a l'estiu. El que havien de ser dues setmanes tranquil.les amb Setmana Santa pel mig, és un infern.

La setmana passada m'apareix un súper projecte per al nostre client més important i amb deadline abans de vacances. Volien una cosa especial, i ja vam tardar una setmana només a netndre què ens demanaven. I després fent-li entendre el nostre proveïdor, que ens havia de fer una cosa especial. I després de tenir-me 4 dies en espera, va i s'hi nega. Es tracta d'un projecte d'auditoria de microinformàtica (PCs) per a un client q es muda d'edifici. Ara està dispers en 5 i ho porta tot a 1 sol edifici. I vol saber què hi té als seus 1100 PCs i, a partir d'aquí, que li planifiquem com es faria la migració, etc.

Nosaltres venem software d'inventari informàtic, però és de venda. Jo volia que el nostre proveïdor em vengués aquest software però amb validesa per 1 mes, només. Per ell està trillat de fer, però s'hi ha negat perquè "és entrar en una àrea de negoci que no ens interessa". Bullshit!

Al final, he mirat quant m'hagués costat amb el meu proveïdor habitual, he demanat preus a la competència -que sí que ven inventaris puntuals- i li he passat preus al client sense especificar amb què procedirem. Que d'aquí al juliol podem fer canviar al nostre proveïdor d'opinió, doncs perfecte. Que no? doncs quin remei: farem servir la competència. El que està clar és que al client jo no el perdré. Potser el meu proveïdor si que vol perdre el client que l'any passat li va suposar el 40% de les seves vendes a Espanya??? (No ho crec, o sigui q ja tinc argument. Però parlar amb ells seà feina pel Clay quan torni hahahahah)

A més, tenim la noia nova de màrqueting, i està posant-se al dia i s'ha d'estar per ella. I això ocupa temps.

A més, el Joan se'ns en va (ha trobat la feina de la seva vida; me n'alegro molt per ell!!!), i he de seleccionar un nou director tècnic. Un pal.

En fi, sort que en el fons m'ho passo súper bé, disfruto i m'ho passo pipa. M'estresso i la setmana passada tenia mal sons i em despertava a mitja nit per feina, però a la vegada m'encanta.

Em sembla que és algo rotllo sadomasso. No sé. Potser sí que em va el làtex i que em peguin i em maltractin, m'escridassi i m'escupin a la cara????