Lliçons de la setmana
Aquesta setmana ha estat un desastre, a l'oficina. Va caure el servidor de fitxers i ens vam quedar 4 dies -fins avui divendres- sense poder fer res de res: no teníem ni accés a documents de cap tipus, no podíem facturar, no podíem ni parlar amb clients, pq tota la info de clients és en el CRM intern (es diu TotemCare), q estava guardat al servidor de fitxers. Un desastre! El Joan estava fora, a formació a Madrid i aquí hi havia el pobre Adri (va pringar molt), que va fer una feina brillant, però va fer el que va poder, tenint en compte q és el becari i hi és només 4 hores.
Ah, i a la vegada, el compte enrere per a mudança d'oficina havia començat, la qual cosa feia créixer la tensió.
I jo, a la vegada negociant contracte d'arres (que m'està tornant boig-- ho explicaré al post següent). Ahir, un cop tot estava tornant a la normalitat, vaig enviar el mail següent al Clay i la Meritxell:
"Com sabeu, crec que tot passa sempre per algun motiu, i que de tot sempre se'n pot aprendre alguna cosa.
Aquesta setmana ha servit per:
- Aprendre a tenir paciència
- Aprendre a confiar (confiar q tot acabarà bé; confiar q l'Adri i el JT ho podran arreglar; confiar q malgrat q no podem parlar amb ningú i estem apropant-nos al final d'un mes mediocre, aq serà un gran any)
- Valorar la importància dels sistemes i servidors de l'empresa (encara q no els veiem, no podem funcionar sense. Com l'aigua corrent o l'electricitat)
- Donar-nos temps per la mudança... un break abans de la tempesta"
Ah, i a la vegada, el compte enrere per a mudança d'oficina havia començat, la qual cosa feia créixer la tensió.
I jo, a la vegada negociant contracte d'arres (que m'està tornant boig-- ho explicaré al post següent). Ahir, un cop tot estava tornant a la normalitat, vaig enviar el mail següent al Clay i la Meritxell:
"Com sabeu, crec que tot passa sempre per algun motiu, i que de tot sempre se'n pot aprendre alguna cosa.
Aquesta setmana ha servit per:
- Aprendre a tenir paciència
- Aprendre a confiar (confiar q tot acabarà bé; confiar q l'Adri i el JT ho podran arreglar; confiar q malgrat q no podem parlar amb ningú i estem apropant-nos al final d'un mes mediocre, aq serà un gran any)
- Valorar la importància dels sistemes i servidors de l'empresa (encara q no els veiem, no podem funcionar sense. Com l'aigua corrent o l'electricitat)
- Donar-nos temps per la mudança... un break abans de la tempesta"
0 Comments:
Publica un comentari a l'entrada
<< Home