divendres, de febrer 23, 2007

DesesPISant-me

Mira, ara amteix estic que no sé si compraré el pis. Com poden canviar les coses d'un dia a l'altre!

Hir a la tarda em van trucar de la immobiliària amb qui teòricament l'havia de comprar per dir-me que què pensava fer i jo [CAGADA!!!!!!!!!] els vaig dir q el comrparia directament al propietari [CAGADAAAAA!!!]. I el tio va començar a cridar i amenaçar-me que aniríem als tribunals perquè ells reclamarien la seva part i les seves comissions. que jo havia signat el control de visita i que per tant, podien demostrar que el pis els l'hagués hagut de comprar a ells.

Jo els vaig dir que no m'amenacessin, que si em portaven als tribunals perdrien, perquè jo com a consumidor tinc dret a veure el pis amb qui vulgui, i que aquest l'havia vist amb ells, amb una altra immobiliària i a idealista.com. Per tant, està clar que no tenen cap tipus d'exclusivitat iq eu jo, com a consumidor, tinc dret a mirar, comparar, i acabar comprant amb qui em sembli. Faltaria més!

L'immobiliari va canviar el to i em va dir q no m'ho deia per mi, q ho deia pel propietari, i que si me'l venia directament ells ho podrien veure anant al registre de la propietat i q li reclamarien les seves comissions, perquè ells tenien les claus del pis i podien acreditar que jo l'havia vist amb ells.

Li vaig dir q aquí jo ja no hi entrava i que això li diguessin al propietari.

Em van tornar a trucar al cap de 2 minuts per dir-me que si hi estava interessat, q me'l venien per 41MPTA. Li vaig dir que ja m'ho pensaria.

Acte seguit em va trucar el propietari i em va dir que no els ho hagués hagut de dir, que li comprava directament [sorry!!!! això em passa per ser de massa bona fe] però q ell no havia firmat res, que la immobiliària sabia que ell tenia l'anunci a Idealista, perquè ell mai no els havia amagat res, i que per tant podíem prosseguir amb la venda si jo volia.

Tot això passa enmig del procés de negociació del contracte d'arres. El propietari, a través del seu advocat, hi ha ficat una clàusula que copio:

" SEXTO.- El comprador exime de toda responsabilidad al vendedor por cualquier reclamación que pudiera efectuar cualquier Agencia Inmobiliaria o intermediario a través de los cuales el comprador pudiera haber tenido conocimiento o acceso a la vivienda objeto del presente contrato, haciéndose, en su caso, directamente responsable de dicha reclamación."

Òbviament aquesta clàusula jo no la penso firmar, i l'advocat de l'altra part m'ha dit q ell li ha recomanat al seu client q l'inclogués. Si no la treuen no penso firmar, per tant no penso comprar-los el pis en aquestes condicions. En principi hem quedat dilluns al despatx de l'advocat per parlar, però només si accepten excloure aquesta clàusula. Si no, no hi ha res a fer.

L'única opció que quedaria seria tornar a negociar amb la immobiliària. Si em baixen el preu a 40.5 i es fan càrrec de totes les derrames, encara m'hi posaria d'acord, encara que em repateja els collons haver-hi de tornar a tractar.

Més info, dilluns, ja des de l'ofi nova