dimarts, de febrer 20, 2007

Si tot va bé ja tinc pis

Si tot va bé ja tinc pis. Demà fem la paga i senyal (1500€), que em donarà temps per fer tassar el pis i, si tot va bé (aquesta sembla ser l'expressió preferida d'aquest post), després farem ja el contracte d'arres (serà un 5% del preu del pis). I si tot va bé (:-) ) em donran l'hipoteca. Tot plegat, compto q tardi un mes i mig. O sigui que, tenint en compte que potser Setmana Santa tocarà el voraviu, compto mudar-m'hi a principis o mitjans d'abril.

Ràpid.

Faig una explicació ràpida de quin pis em compro:

Porto des del novembre veient pisos. el q incialment va començar mirant per mirar es va tornar, quasi sense adonar-me'n, en una recerca intensiva de pis. N'he vist 4-5 de mitjana per setmana. En total, si el meu excel no m'enganya, n'he vist 27. I tots al Poble Sec, de màxim 40MPTA (240.000€), de 45m2 mínim, i entre 2ns i 4ts reals d'alçada (x aquest preu no tens dret a ascensor i passo de pujar 6 pisos a peu). El pis que em quedo és, amb diferència el millor. No ens enganyem, no és perfecte, perxò (ara bé quan algú diu "oh, però és que el pis perfecte no existeix" I un colló! Si tingués 2M€ tindria tants pisos perfectes per triar que no me'ls acabaria!).

És un tercer real, de 59m2 segons el Cadastre (de fiabilitat relativa), 2 habitacions, una de matrimoni i una de petita, un menjador molt gran i molt lluminós, amb un petit balconet. És molt lluminós pq els edificis de davant són més baixos i mai podran contruir més amunt.

Està completament arreglat, té parquet. El rebedor és gran, i suposo q, per no tenir-lo com a espai buit (sempre m'ha semblat q els rebedors eren espai malaguanyat), m'hi caben estanteries per llibres i la taula per l'ordinador. Serà suposo rebedor-estudi. I el quarto petit serà x armaris, planxar i algun plegatín per convidats.

La façana està rehabilitada. De fet, trobo q és molt maca. L'escala està rehabilitada, els baixants 8o sigui, les canyeries) tb estan nous, i tb van canviar-ne fa poc tota la instal.lació elèctrica.

Està ja pagat per ficar-hi ascensor, que l'hauran de posar en principi al setembre. O sigui q serà un pis amb ascensor!

La cuina està bé. És petita, els mobles semblen vuitanteros, però està en bones condicions. El Problema (en majúscules) del pis és el bany. Fa potser 1mX1,5m. És mini. Hi cap just un plat de dutxa tamany Pinipón, una pica petita i el cagòdrom. Caldrà reformar-lo, però serà una reforma rara, pq m'hauré de menjar espai de cuina. No crec q ho faci d'entrada, suposo q ho faré l'any q ve. Aq any, entre hipoteca i mobles ja en tindré més q prou!!!

El curiós és q és un dels primers pisos que vaig veure, però se me n'anava de preu (42MPTA), i el bany era molt petit. Ja me n'havia oblidat completament quan una altra immobiliària me'l va tornar a enseyar. I llavors sí q em va encantar! No és q dos mesos després hagi crescut, però sí q ha millorat la meva perspectiva del mercat immobiliari barceloní i de què donen de si 40 milions de peles.

He de dir que el tema m'ha sortit rodó. Crec q això demostra q aq havia de ser el pis per a mi. quan ja l'havia anat a veure 2 cops amb aq 2a immobiliària, el 2n amb el meu pare (i els va encantar!) i ja estava a punt de firmar la paga i senyal amb la immobilària i negociar preu, la Laura Rodríguez em va dir q l'havia vist a idealista.com i q allà el venien no per 42 quilos, sinó per 40. Me'n va passar el link i sí sí, era el mateix pis, q el propietari venia directament!

Ahir m'hi vaig reunir i ens vam posar d'acord: 39,5MPTA. Estupendo!

I ja tinc el meu pare working for me (així m'agrada!) mirant-me hipoteques (s'ho passa pipa!) i negociant amb bancs. És perfecte: m'ho fan tot!!! :-D Creu q podré trobar una hipoteca en bones condicions sense problemes.

Ja us explicaré, això serà motiu d'un altre post.

Coordenades del pis:
- Adreça (apunteu!): C/ Tapioles, 57, 1-2, 08004, BCN
- Mapa

En podeu veure fotos aquí, tot i q he de dir q no li fan justícia, és més maco!!

1 Comments:

Blogger Albert said...

Em sembla meravellós Òscar!!!!!

Moltes felicitats pel teu nou pis!!!!

Jo vaig de cul a la feina així que em sembla que els meus posts i correus aniran a la baixa d'ara endavant.

15:39  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home