dijous, de novembre 02, 2006

Edimburg

Dimarts vaig tornar d'Edimburg. Hi havia anat divendres 27/10 al matí per veure al Cortés i la Bertha.

Era el quart cop que hi anava en els 3 anys i mig que hi porten visquent, però feia 2 anys des de l'últim. Com que ja m'ho coneixo a la perfecció -i és una ciutat que m'encanta- hi vaig anar per estar amb ells, bàsicament.

M'ho vaig passar molt bé, em van rebre amb els braços oberts i va ser un molt bon cap de setmana en molts sentits. A continuació en detallo uns quants:
- Va fer bon temps i fred. Necessitava fugir ni que fós uns dies de l'estiu sense fi de BCN. Anar abrigat, amb bufanda i notar la fresca a la closca era el que necessitava! Només això ja em va millorar l'estat d'ànim!
- Vaig sortir de festa amb el Cortés. La de divendres va ser una gran nit: vam anar de copes amb l'Alistair i la seva nòvia la Tasha, amics del Cortés. Una parella encantadora. I després, amb el Cortés, vam anar de festa a l'Ego fins a les 3, amb pausa per recueprar energies amb fish and chips per entremig.
- Vaig xerrar una bona estona amb la Bertha dissabte a la nit. És curiós com, moltes vegades, coneixes i aprecies algú des de fa molt de temps però no hi has parlat de certs temes. I quan ho fas... et serveix de molt i et dóna una nova perspectiva!! Sincerament, Bertha, voldria agrair-t'ho i dir-te que en tinc molt bon record, va ser molt entrenyable.
- Vaig poder practicar reiki: la Bertha i el seu "duendecillo" l'Alma van voler que els en fes.
- Creixement personal:
* pel canvi de perspectiva (again, thank u Brtha)
* em van portar a un curs, diuemnge al matí, sobre "els 7 xacres". Esperàvem qeu fós una xerrada i va ser una classe de ioga. I ara he decidit q en faré a BCN. De fet, entre les activitats que tinc programades per avui, hi ha la de buscar ioga studios.
Va ser curiós que, de 12 persones que vam ser a la classe, 4 érem espanyols (3 d'ells catalans!). Es veu q el ioga està molt poc estès a Escòcia i en canvi a Catalunya ho està moltíssim. No si, hi ha tantes coses q els hem d'ensenyar a aquests guiris!!! :-P
- Vaig poder ajudar els altres: reiki, blog (el JC i la roBertha se n'han fet un!!!), via del tren, etc.
- Vaig entendre millor el JC i l'alBertha. Em va agradar veure casa seva (millor dit, cases seves) i lo maco q ho tenen, el cotxe, la seva vida, etc. Estan totalment integrats, és una passada!!!
- Em van tractar molt bé
- Divertir-me: amb tot l'anterior

Vam tirar fotos del cap de setmana. Encara les he de rebre. Així q les tingui les penjaré