dimecres, d’octubre 11, 2006

Cap rapat, San Francisco i Las Vegas

Avui m'he rapat. Un nou look a la meva vida! I el tema és q em queda molt bé!!!

Diuen que les ties que porten un temps visquen juntes acaben fent coincidir la regla, no?, doncs mira, jo he coincidit el meu pentinat (si és q se n'hi pot dir així) amb el del Dani. Això sí, la meva perilla la mantinc!

Encara no tinc cap foto amb el cap al zero. Ja en postaré una quan la tingui.

Per cert, a continuació hi ha les fotos de San Francisco (14-17/09/2006) i Las Vegas (17-20/09/2006). N'hi ha de xules, però sobretot les de LV no fan justícia a les enormes grandàries... En fi...

1 Comments:

Blogger laurinha said...

Hola punyetero!

Ja veig que t'ho has passat de conya.

Per cert, desmemoriat. No és pas la primera vegada que et rapes... bé, a mitges! Recordes quan et vas comprar la "peladora" automàtica per estalviar barber? Recordes que et vas equivocar amb el número i te'ns vas presentar un vespre pelat a l'1 i amb les ulleres, que semblaves el Ghandi?

Una abraçada!!
Laura

21:37  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home