dijous, d’octubre 05, 2006

Eleccions personals

Un dels principals problemes de la nostra societat és el victimisme i l'autollàstima. Res del que ens passa és culpa nostra, sempre és d'algú altre o de les circumstàncies.

Aquests són valors molt equivocats. Em fan repelús.

El victimisme em mereix respecte com a opció que és que algú ha triat, però he decidit que a mi no m'afecti. No en vull tenir al meu entorn. No vull actuar condicionat pel victimisme i l'autollàstima.

La vida és massa maca per desaprofitar-la d'aquesta manera. I hi ha massa per aprendre i gaudir. Perquè si les coses "et passen" i "les pateixes", no les disfrutes ni n'aprens. I tot el que ens passa ho hem triat i de tot n'aprenem. De fet, ho hem triat per aprendre'n i gaudir-ne.

Crec en la responsabilitat individual, en llaurar-se el propi destí, en aprendre i en desenvolupar tot el potencial propi.

Tot a la vida són eleccions personals. Jo trio ser feliç perquè ho vull.

1 Comments:

Blogger laurinha said...

Mira't aquest blog.
El va crear la meva profe de Tai-Chi per anar explicant com anava tot quan vam anar a Xina i l'ha convertit en una passada de blog.

http://mytxina.blogspot.com/

Crec que hi ha moltes coses que t'agradaran.

21:41  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home