dissabte, de maig 13, 2006

Sóc molt feliç

Avui només ficaré una entrada molt breu a Projectes Interns per dir que sóc molt feliç. Tot em va bé a la vida:
  • tinc salut
  • per primer cop en molt de temps estic content amb mi mateix, amb qui sóc i amb el que he aconseguit o estic en camí d'aconseguir
  • estic orgullós del meu recorregut vital
  • estic ple d'idees i projectes
  • tinc els nivells d'energia molt alts
  • trobo que sóc una persona collonuda i, perquè no dir-ho, la persona més fantàstica que conec
  • econòmicament no em va malament
  • em sento afortunat per la meva vida
  • visc com vull
  • allò que vull, ho tinc
  • estic envoltat de persones fantàstiques que m'estimen i aprecien
  • sóc llest, intel·ligent, amb sentit de l'humor
  • visc en el millor lloc del món
  • estic envoltat d'energia positiva i jo en genero més, d'energia positiva i de bon rotllo
  • el món que m'envolta va cada vegada millor

Podria anar apuntant més raons i motius, però no cal, perquè tot es tradueix en una de ben senzilla: Sóc feliç!

2 Comments:

Blogger Albert said...

Me n'alegro molt nen, pero penso que una mica d'infelicitat també fa la vida prou interessant. De totes maneres enhorabona!

16:19  
Blogger laurinha said...

Felicitats Oski.
Felicitats per ser feliç, però sobretot per ser-ne conscient, per expressar-ho i per ajudar als altres a ser-ho.

Un petonet!!

Laura

18:46  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home