dimecres, de maig 17, 2006

El Barça i la Champions me la porten fluixa

El futbol no m'agrada. Si m'agradés seria del Barça, però no m'agrada i avui seré probablement l'únic català home que no estarà pendent de la tele. Com cada dimecres, estaré al gimnàs fent la meva classe d'steps. Segurament tindré totes les noies per a mi solet!! Tan de bo hi hagués partidàs cada dimecres! :-)

La meva vida no es veurà afecta gens ni mica per l'eventual victòria (o derrota, assumim-ho) del Barça: no seré ni més ric, ni més guapo, ni més sa ni més feliç. Guanyi o perdi, la meva vida seguirà igual. Així doncs, no hi veig cap motiu crematístic per emocionar-me amb el futbol.

Una altra cosa seria que m'agradés jugar a futbol. Si hi jugués, seria una manera com una altra de mantenir-me en forma i sociabilitzar-me. Però ja de petit no m'agradava, potser perquè als meus pares tampoc no els feia ni fu ni fa. Ara, de gran, com a esports prefereixo córrer, fer aeròbics (esteps, aerodance, aeròbic), una mica de musculació o nedar. Mira, contra gustos...

Ahir al vespre, amb el meu company de pis -a qui tampoc no li agrada el futbol- estàvem fent llista de coses que és ideal fer avui al vespre:
  • donar voltes per les Rondes: no t'hi trobaràs ni un puto cotxe. Hi podries anar a 200 x hora si no fos perquè hi ha càmeres i radars
  • anar al gimnàs: les noies hi segueixen sent i tota la competència heterosexual masculina ha desaparescut. I dir "és que no m'agrada el futbol" et pot fer guanyar punts!
  • anar a sopar a llocs com el Bulli, on cal demanar taula amb mesos d'antel.lació. Això, perxò, si és que tenen obert:

Ahir a les notícies del vespre de BTV van fer tota una peça parlant de les repercussions que la final de la Champions tindria sobre l'agenda cultural de la ciutat. En resum, tota la ciutat es paralitza: els museus tanquen abans o cancel.len actes, s'anul.len concerts (el del Serrat, p. ex.), etc...

O sigui que, si bé que guanyi el Barça o l'Arsenal no m'afecta en res, el fet que el Barça hagi arribat fins a la final no només sí que m'afecta, sinó que m'afecta en negatiu: em perjudica: redueix el ventall de possibilitats de coses que puc fer!

Però en fi, ja posats, prefereixo que guanyi eh! Encara que una colla de brètols sueltos es dediquin després a trencar Canaletes i reventar les botigues dels voltants. Però això és un altre tema, que afecta més a la política (o a les polítiques, en plural, que s'estan prenent en temes com delinqüència, joventut, etc)... i la política sí que m'interessa, però prefereixo deixar el tema per un altre post.

Per cert, una dada per a la reflexió: per més crescuts que se sentin els barcelonistes, el Barça no té guanyades ni dues Copes d'Europa. El Madrid en té nou.

1 Comments:

Blogger Albert said...

Oeeeeeeeeee oeeeee oeeeee oeeee oeeee!!!!!!! oeeeee, oeeeeee!!!!!

jajajajajajaaaa

Greetings from Mexico!

16:21  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home