divendres, de desembre 28, 2007

Castració

Al matí he portat al Coco al veterinari perquè me'l castrin. Pobrissó!!!

Necessitava interacció conillil, i com que amb un altre mascle no podia ser, al final en comptes de l'Amadeu conviurà amb la Mafalda (germana de l'Amadeu). Però esclar, entre que és petita, té un mes i mig només, i que no es poden estar tot el dia follant com a conills, l'única solució era emmansir-lo castrant-lo.

Em fa molta pena, però així podran estar els dos junts, en pau i harmonia.

Espero que no pateixi. Jo estic patint per ell. L'he portat al veterinari a les nou del mati i m'han dit q em trucarien quan estiguessin de l'operació a mg matí. Són al una i encara no m'han trucat. Espero que no li hagi passat res!

El veterinari m'ha dit q no era res, només un petit tall i li buidaven els genitals i jas està. Que estaria anestesiat i no li passaria res. Però jo què sé... Estic inquiet...

Avui al vespre estaré amb ell per fer-li companyia i ajudar-lo en el postoperatori.