divendres, de febrer 09, 2007

Cansament

Porto 3 o 4 dies ficant-me al llit a les 12 i quedant-me com un tronc ipsofacto. La qual cosa em ratlla pq no em dóna temps de llegir quasi gens.

Porto una setmana, més o menys, absolutament ocupada. De fet, ara estic absolutament fet caldo, però encara que sembli negatiu, és una millora, pq estic aprenent a fer un ús racional del meu temps.

M'he fer una nova planificació de les hores de la setmana per intentar fer tot allò important dels diferents aspectes de la meva vida sense sensació que hagués pogut fer més, sense malgastar el temps, però sense agobiar-me. I he de dir q em va bé.

Per exemple, a la feina el meu dia era un descontrol. volia fer moltes coses, però al final n'acabava fent menys de les que volia i a sobre amb la sensació de perdre el temps o de no saber prioritzar. Em vaig marcar quines són les millors hores del dia per fer trucades comercials (franja de 11.30-13.30 de dt-dv i franja de 16-17.30 de dl-dj). Això ja m'ha donat una perspectiva nova del dia. Perquè volia dir que podia concentrar totes les trucades amb clients en aquestes franges (de manera que en podia fer més pq sabia q AQUESTES són les hores propícies per parlar) i, a la vegada, m'alliberava la resta de dia d'intents fallits de parlar amb gent etc. O sigui, q acabava tenint més temps per dedicar a altres coses!

No és fantàstic??!!

El problema és que estem a Totem en un punt amb MOLTA feina, molts projectes en marxa, i amés s'ajunta el tema de la mudança d'oficina i que estem planejant tota la nova part de màrqueting. Fins ara aquesta havia sigut sempre una part completament descuidada, per falta de recursos, d'interès i pq no era prioritari.

Aq any ja no. Si volem seguir creixent, és l'aspecte on hem de començar a invertir. Donar a conèixer Totem! Fer-nos una marca, arribar al nostre target principal... I de fet, d'idees en teim moltes! El problema és d'execució, però per això agafarem una persona de màrqueting que s'encarregui de dur-les a la pràctica. La pobra pencarà de valent, pq tenim moltes idees i tota la feina està per fer, però per a qui li agradi pot ser un repte i una diversió, precisament per aquests motius!

I a banda, per la part personal, tinc el tema de buscar pis... Aquesta setmana n'he vist 4 o 5 més (de fet, cada setmana n'acabo veient el mateix nombre aprox). I m'he adonat que el pool de pisos de <240.000€ del Poble Sec és bastant limitat, pq ja en començo a veure bastants de repetits. Esclar que també les meves especificacions narrowen down bastant la selecció total, però millor així.

I anar a veure pisos em cansa.

Dimecres que ve vaig amb mon père et sa femme a veure'n dos més: Un que ja he vist jo dos cops, q és un 2n pis, de ~60m2, 3 hab, bany i cuina gros, balcó. Problemes: em sembla q té poca llum; el bany i la cuina són seixanteros, però molt ben conservats, però el bany està dividit en dos: en una habitació hi ha banywera, pica i videt, i en una altra una pica mini i la tassa! Esclar, s'hauria d'ajuntar tot. I de passada, reformar la cuina. I una de les tres habitacions s'hauria de tirar a terra per fer el menjador més gran. Aq val 39,9MPTA

L'altre és un tercer, ab ascensor pagat (súper bé!!!!) amb molta llum, dues habitacions i la finca està impecable. L'únic problema és que el bany és de butxaca: deu fer 1m x 1,5m: just per un plat de dutxa ínfim, un mini pica i la tassa del vàter. Del pis no cal tocar-ne res, pq està perfecte i el menjador és gran. Preu 42MPTA però ja m'ha dit l'immobiliari q "és negociable", o sigui q segurament me'l podria acabar qeudant per 40.

En fi, ja veurem...

Ah, i per acabar la setmana cansat demà ajudem a l'Àlex i l'Irene en la seva mudança. (Osti quines ganes de tenir el meu pis!!!). Me n'alegro molt per ells. Espero q siguin feliços en el pis nou!

I diumenge al matí he d'anar-li a ensenyar a la dona de fer feines què ha de netejar de l'oficina nova. M'hauré de llevar d'hora, pq hem quedat a la porta a les 11.30!!! Qui em manava de fer-me càrrec d'això!!! Mecàsum!!! Li hagués hagut d'encolomar al Clay o la Meritxell!! (és conya).

Us aniré informant