dilluns, d’octubre 23, 2006

Sarna con gusto

Ahir vaig estar en una convecnió d'aeròbic. És la segona a què vaig. La primera va ser deu fer uns dos mesos. La d'ahir era bastant d'estar per casa, però m'ho vaig passar bé. Va tenir lloc en el polisportiu municipal de Caldetes i van ser un total de 6 sessions: hiphop, jazz, aeròbic, steps, dues hores per dinar, hiphop i steps. Ho vaig fer tot menys el hiphop de després de dinar, perquè tant hiphop em ratlla i perquè volia estar al 100% pels steps finals. Els feia la Cárol López. Ella havia fet també l'aeròbic del matí i és una canya de tia. Porta un ritme infernal, i ho complica moltísssim!!!

L'aeròbic em va costar molt de seguir, pq de cop i volta va començar a fer-hi canvis de plans, i giragonces rares... i fins qu no vaig entendre on eren els diferents blocs i com anaven units, em vaig estar una bona estona amb cara de lluç i mirant-m'ho mentre la resta feien el q podien. Un cop ho vaig més o menys enganxar, ja va estar. Suposo que, com sempre en aquests casos, amb 5 repeticions més ja ho hagués fet de conya, però bueno tu, estic orgullós del meu resultat final.

I l'últim step va ser també una passada. Aquest sí q el vaig pillar tot, malgrat que no era trivial. El ritme era diabòlic, però molts esteps de la Pasky són més complicats, en el sentit q tenen simetries, parteix els blocs, hi fica coses x entremig, etc. Aquest no, però no era fàcil, tampoc.

En canvi l'step d'abans de dinar sí q va ser una mica una mitja merda: híper fàcil, per nivell inicial.

En general va ser molt divertit, i m'ho vaig passar molt bé amb el hiphop del matí... fent tot de moviments raros, etc. I va ser en parella. Només a nota d'apunt: gran descobriment la meva parella, la Raquel, també del grupillo de l'UBAE. Llàstima q em sembla q té nòvio, però si s'escau, seguirem informant...

Avui, però em fan un mal terrible les cames. Té raó el David que em fa falta entrenar les cames, i que només fent esteps no les treballes. me les fa cardar el hiphop de bon matí, fotent-me aixarrencar i fer sentadillas de la muerte. Total, que les hauré d'entrenar, però com que fer cames amb peses no m'agrada ni em motiva gens, faré body pump un cop a la setmana.

Avui aixecar-me de la cadira, caminar, pujar o baixar esclaes... és un suplici. Però ja passarà, què hi farem. I total, sarna con gusto no pica, no? :-P