dilluns, d’octubre 23, 2006

Be water, my friend

L'altre dia la Laura Bundó (últimament hi ha tantes Laures a la meva vida que cal distingir-les pel cognom!!! És ja rotllo Jordis!!) em va enviar un link a una web de la seva profe de taitxí. Contenia un post en què la seva profe destacava l'anunci de BMW en què hi apareix el Bruce Lee ("be water, my friend"). Jo també el trobo genial, del millor que s'ha fet últimament, i reafirma la meva teoria sobre el gir "espiritual" que està fent la nostra societat. Si en els anuncis de la tele ja parlen en aquests termes, és que alguna cosa està passant de debò.

Aquest cop no volia filosofar, perxò. Només volia dir això, q aquest anunci em fascina, i q trobo 100% encertades les paraules de l'amic Bruce.

Si aquest home pensa així, en vull saber més. Fins ara només el coneixia per les seves pel.lis de kungfú i una biopic q van fer per Antena 3 fa 8 anys o així (un veritable dramon de vida, però aquestes pel.lis ja solen ser així...). Ara m'ha picat per comprar-me'n alguna bona biografia. Si algú en sap d'alguna, q m'ho faci saber, plis!