divendres, de desembre 28, 2007

El Coco ja és a casa



(Si no són imatges de gaire qualitat, és pq les he fet amb el mòbil)
Ja he anat a buscar el Coco al veterinari. L'operació ha anat bé. Encara no està fi del tot, està massa tranquil i té els ullets enllagrimats i un pèl vermells, i està espantat. Però ja és a casa. Tot i que l'Anna, la veterinària, m'ha dit que ja el puc posar amb la Mafalda, m'esperaré a demà, a veure avui com passa la nit.

Sobretot he de vigilar que mengi i que defequi. El problema principal dels conills, es veu, és que deixxen de menjar. M'ha dit que, si veig que no menja, que li compri potitos de verdures a la farmàcia i que n'hi dongui amb una xeringa (sense agulla, eh!) per obligar-lo a menjar.

Perxò avui vull estar a l'aguait.

També m'ha recpetat unes pastilles antiinflamatòries, que n'hi he de donar mitja al dia durant 10 dies, i li he de comprar a la farmàcia un antibiòtic, pq no se li infecti la ferida. Però he decidit que no l'hi donaré: li faré reiki dos cops al dia en comptes. Li hauria d'anar molt millor.

2 Comments:

Blogger Irene said...

oi oi oi! de què l'han operat, pobrissó???? espero que es recuperi aviat!

13:53  
Blogger Irene said...

Ara ho vist, l'han castrat! això fa mal! bé, si el veterinari diu que no, deu ser que no.

En quasevol cas, però, val més això que no pas tenir una manada de conills (s'ha de dir manada? no en tinc ni idea!) al cau. Ja se sap què es diu, que crien com conills!

13:59  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home