dilluns, de setembre 24, 2007

Malaltó


Em passa sempre. Així que passo masses dies dormint poc o fent sobreesforços (atenció, coses que jo consideri sobreesforços), em ve un baixon i em poso semi malalt. Em noto cansat, encaparrat i amb mucositats.

Que és just el que em va passar aquest divendres. Anar al gimnàs nou m'està suposant posar-me les piles, pq les classes d'steps són molt més intenses i encara no els he pillat el ritme, i per a mi suposa una lluita. Portava un parell de setmanes dormint 5-5.30h cada nit i sense fer migdiada. I masses sopars i vida social.

Total, que divendres em vaig fotre a clapar a les 21.30 i no emvaig llevar fins a les 09.30 de dissabte. I ja estava quasi perfecte. Vaig estar tot el dia per casa fent bondat i ahir diumenge ja estava com nou.
(Per cert, dissabte vam sortir amb la Sebas a sopar a un japo bufet lliure a Aribau 112 q era una passada; i dsp vam nar a una cocteleria a Rda Universitat, amb cambers amb jaquetes blanques i sofàs de vellut vermell increïble on feien uns còctels boníssims!)

1 Comments:

Blogger Irene said...

si que us cuideu amb la Sebas! m'ha fet molta gràcia el post, quan he vist el títol ja m'he imaginat de què anava. El típic refredat teu post-festes! hehehehehe

espero que no hagis de fer gaire sobreesforços d'aquests que dius.

Ciao!

Irene

12:00  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home