dimarts, d’octubre 02, 2007

De mòbils i steps

El cap de setmana vaig anar a una convenció d'steps. Va ser des de les 10 del matí de dissabte fins a les 19 fent steps, aeròbic (només un, pq no em mola ni se'm dóna tan bé, x falta de pràctica) i dance (tb només un, i a sobre l'equivocat: la classe que ens vam saltar per dinar va estar molt bé; en canvi la q vam fer a la tarda va ser una mèrde common un piano).

Havíem pagat només pel dissabte, però la Paski i el David, q tenien entrada gratis pq els ho pagava el Dir, tenien entrada per tots els dies, però resulta que diuemnge treballaven. Per identificar-te i saber què havies pagat, et donaven pulseres de colors, com les dels concerts, q se suposa q són impossibles de treure's sense trencar-se. Però el q vam fer és se la van tallar amb cura i ens la van donar. Diumenge ens la vam aguantar amb cel.lo i ens vam colar. Ningú no controlava, i estic segur que, fins i tot sense el bracalet, haguéssim colat, pq les nostres cares ja li sonaven a tothom. Diumenge era fins al migdia, i vam fer només 2 classes, 2 steps.

En total, doncs entre dissabte i diumenge al matí vaig fer 6 steps, 1 aeròbic i un dance. Nostà mal!

Lo fort del cas és q no vaig quedar gens cansat. Diuemgne vaig fer dues hores de migdiada, però després a la nit no em vaig poder adormir fins a les 03.30 com a mínim.

Però ni dilluns ni avui no estava gens petat. Sóc un toro!!!

I és flipant, pq al dir, amb les classes tan revolucionades, no puc fer-ne ni una sense parar-me per recuperar l'alè. En canvi aquí, I'm a superstar!!!

El q sí q vaig quedar afectat ahir va ser de l'estómac. Veureu, jo sóc molt,molt regular, rotllo Coronado, però 4 cops al dia sens falta. I esclar, haver-me d'estar tot dissabte sense anar de ventre (no és q m'ho aguantés, sinó q el cos, en moments d'exercici extrem, reprimeix els senyals), doncs quan em vaig relaxar, diguéssim q vaig haver de recueprar el temps perdut. Dilluns a les 10 del matí ja havia visitat el Sr. Roca 4 vegades.

I avui -canvio de tema- m'acaba d'arribar el meu súper Nokia N70 nou. Xulo. De color negre. I Nokia!!!!

1 Comments:

Blogger Irene said...

a partir d'ara et direm Òscar Bífidus Llobet... i recorda que a partir d'ara ens truques tu amb el teu supermòbil superestupendo!

Irene

11:12  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home