dijous, de setembre 13, 2007

Conill

Ja m'ha passat un parell de vegades: la carn de conill és potser la que més m'agrada, però quan vaig al súper, n'agafo una safata i veig un conill posat allà, sobre el porexpan, m'imagino q és el Coco i no en puc comprar.

És com si veiés el coco sense pèls, tallat a trossets. Uix!!

Sento com si fos canibalisme.

M'acabarà passant el mateix amb tota la carn i acabaré fotent-me únicament porteïna de soja?

Espero que no!!! Però suposo que és un tema d'empatia. Em passaria el mateix si hagués de comprar tortugues per dinar... Així que deixes de mirar-te aquest aliment com un tros de carn i passes a veure'l com un ésser sensible i amb sentiments, ja no en pots menjar.

Però per si de cas, per començar-m'hi a acostumar, al retir de Vipassana del desembre em passaré 10 dies alimentant-me vegetarià. Quin horror!!!

2 Comments:

Blogger Irene said...

jo continuo pensant que en Roger supera la Paulina, segurament perquè no t'esperes gens que et surti amb això!

11:23  
Blogger Irene said...

veig que m'he equivocat de post... en qualsevol cas, visca en Roger Mas i m'encanta el conill, sobretot el que fa la meva mare! (ho sento, Coco)

16:52  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home