dimarts, de setembre 11, 2007

M'estan fotent canya!


Osti noi! Ahir vaig anar al meu nou gimnàs predilecte, el Dir Diagonal a fer una hora de rutina de peses i després vaig fer la sessió d'steps de les 20h. Vaig acabar baldat!!! I pitjor encara, avui estic que no puc amb la meva ànima (esclar que el fet q apagués el llum a les 2h potser hi té alguna cosa a veure, pq avui Diada Nacional, jo sóc dels pocs que currem per aixecar el país mentre la resta de canteules dormiu o aneu a la platja!).

Si bé la monitora no s'explicava gaire bé, s'ha de dir q el nivell era molt alt. Una córeo com les de la Pasky, però passadíssima de revolucions. Pel que veig, això és una constant al Dir: córeos no-fàcils, però les cançons les revolucionen moltíssim. I acabes el doble de petat.

Ho trobo bé. Això vol dir q em recuperaré de la vagància estival súper ràpid i em posaré súper a to!!! En un mes-mes i mig, quan ja aguanti el nivell d'aquestes classes i sigui capaç de fer-ne dues de seguides i tot, estaré súper en forma, pq la idea és combinar:

- rutina de peses per muscular una miqueta i fibrar-me (3 dies/ setm)
- córrer ~20 mins a 12-12,5 km/h (aquest és l'objectiu per final d'any, 2 cops/setm)
- natació: ser capaç x final d'any de fer 10 piscines de 25 m sense parar per descansar (2 cops/ setm). Ara estic en un estat lamentable i només en sóc capaç de fer 2
- steps (2 cops/setm + convencions, etc)
- ioga (1-2 cops/setm)

Em fotré fet un toro!!!!