diumenge, de setembre 09, 2007

Vipassana

L'últim dia meu a l'Ubae Aiguajoc va ser per a mi fantàstic. M'hi vaig trobar per casualitat a la Laura Rodríguez, quan feia molt de temps que no ens vèiem. Em va estar explicant la seva vida, les vacances i em va parlar de Vipassana. És una tècnica meditativa amb milers d'anys d'antiguitat i que, per practicar-la bé, cal fer un retir de 10 dies durant els quals no pots parlar mb ningú, ni emporar-te cap llibre, mòbil, etc.

M'en va estar parlant i vaig mirar blogs i comentaris per internet i he decidit fer-ho.

Segurament ho faré aprofitant el pont de la Prostitució al desembre (del 05/12 - 16/12). Hi ha un centre de meditació vipassana al Montseny i ja m'hi he inscrit: http://www.neru.dhamma.org/

Durant aquests deu dies de meditar non-stop l'objectiu és entrar en contacte amb tu mateix, acallar la teva ment i deixar que aflori el teu ser interior: qui ets, què vols, desfer-te de pors i ira (hahahahaha qui llegeixi el meu blog anterior del "català emprenyat" s'adonarà que falta em fa!), connectar amb el teu ésser veritable, la pau i la felicitat.

Ja us explicaré!