divendres, d’agost 24, 2007

Sleepless in Barcelona

Mecàgum la puta!

A les cinc de la matinada encara estava despert. I tot per culpa de la puta cançó Pure Morning (veure posts anteriors) de Placebo. La cançó m'encanta, però la tenia ficada al cap i me la podia treure del cap.

A friend in need's a friend indeed
A friend with weed is better
A friend with breasts and all the rest
A friend that's dressed in leather

A friend in need's a friend indeed
A friend who'll tease is better
Our thoughts compressed
Which makes us blessed
And makes for stormy weather

A friend in need's a friend indeed
My Japanese is better
And when she's pressed she will undress
And then she's boxing clever

A friend in need's a friend indeed
A friend who bleeds is better
My friend confessed
She passed the test
And we will never sever

Day's dawning, skins crawling
Pure morning

Avui estic mort. Al final m'he llevat a les 10 i he arribat a l'ofi a les 11, però em trobo amb mal de cap, les olleres me les he d'aguantar amb crosses i tinc l'estómac regirat.

I a sobre, a partir de les 8 els paletes han començat a taladrar, pq ahir van començar les obres de l'ascensor. Ara, canela fina: m'he ficat els taps i no he sentit res més.

Quan arribi a casa, si tinc temps, migdiada. I a les 18h hem quedat per anar al Dir Diagonal amb la invitació q ens van donar. La idea és estar-nos-hi com fins a les 22 o les 23.

Ara, havíem d'anar a sopar després, però em sembla q me n'aniré a gastar llençols. (O no: ja em conec, i si aconsegueixo fer 1h o dues de migdiada...)