divendres, d’abril 07, 2006

Benvinguts

Avui m'estreno com a blogger. La meva intenció és donar sortida a reflexions sobre l'entorn, la política, l'economia i l'actualitat. Se'm van ocorrent idees i punts de vista que, la major part de cops, deixo escapar per falta de lloc on deixar-ne constància.

Espero q en endavant això ja no sigui més així.
Sovint em trobo que, tot anant pel carrer o veient la tele, xerrant amb gent o llegint un llibre, se m'ocurreixen idees personals. Crec que molts cops són idees originals i contracorrent.

També, evidentment, la intenció és que qui vulgui pugui llegir els meus escrits i afegir-hi comentaris. Estaria bé que Projectes Interns es tornés un punt de trobada i debat. Per cert, en aquest sentit, qui vulgui hi pot afegir comentaris en català, castellà i anglès.