dimarts, de gener 08, 2008

Rebaixes

Això del blog va com va. Hi ha dies q em dóna per comentaris més transcendentals, i dies, com avui, q em dóna per explicar què em vaig comprar ahir a les rebaixes. Perquè ahir me'n vaig nar de rebaixes!!! Oléeee Sclar que síiiii!!!

I és q aquest any, com que sóc un hipotecat novell estava bastant conservador amb les meves despeses i quasi no m'havia comprat res de roba. De manera que ahir, primer dia de rebaixes, vaig aprofitar el migdia i la tarda per anar-me a comprar coses q ja tenia clitxades (i d'altres q no...)

- Anorak verd militar brillant gruixut del Zara. El volia negre petroli i brillant, però només en trobava per més de 250€, i el meu pressupost era més limitat. tot i que verd militar és molt maco i... per només 40€!!

- Jersei amb coll V d'angora del Zara. Compra per impuls de 49,95€ un cop rebaixat

- Mitjons marrons de quadres escocesos. També compra per impuls de 2, 95€ amb rebaixa inclosa. Tinc falera pels quadres escocesos en els mitjons.

- Samarreta màniga llarga Adolfo Domínguez grisa amb dibuixos platejats per 29€ un cop rebaixada. Híper impuls: vaig entrar al l'A.D. per mirar-me els abrics, pq són bons i no cars, però no en vaig trobar cap que m'acabés de fer el pes (els q m'agradaven pre-rebaixes ja no hi eren). I com q l'Adolf Diuméngez val molt la pena per rebaixes (a vegades tenen coses més barates q el Zara), doncs vaig mirar més coses. Ergo, aquesta samarreta.

- Sabates Camper híperxules rottlo botins de... xarol negre!!! A la frontera entre classy i hortera. I hípercòmodes: ara entenc la falera Ireno-Alexil!!!! compra premeditada de feia molt de temps, pq va ser amor a primera vista, però 155€ no me'ls volia gastar. La solució? 100€ x rebaixes.

- Pantalons llargs negres per la classe d'steps del Decathlon. A vegades l'aire condicionat està tan alt que, quan entres a la sala, fins que no comences a suar, tens fred. Són còmodes, macos i, per sort, no tan fashion com els de Fama (mare de Déu!!!). Valien 22,50 i estaven rebaixats a 15,45€. Compra semipremeditada: me'ls havia mirat feia un mes, però vaig decidr que no em feien falta... fins que han arribat les rebaixes i em vaig ficar en mode "comprador rebaixil compulsiu" i al Decathlon falta gent.

Prometo penjar fotos del q m'he comprat...

1 Comments:

Blogger Irene said...

la contenció ha derivat en compulsió! però sembla que has trobat bons descomptes, no?

m'ha fet molta gràcia la fal·lera Ireno-Alexil... jo defenso Camper perquè s'ajunten la qualitat, el disseny i la comoditat (molt a tenir en compte quan tens el peu "quadrat" com jo, vull dir que no tens el típic peu "en punxa" als dits). Si hagués de fer-los crítica, crec que de vegades s'encallen i sembla que no evolucionin en el disseny. I el preu últimament totes les sabates són caríssimes.

Conclusió: jo també me'n firaré unes aquests rebaixes!!!

Gaudeix dels regals :)

23:21  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home